štvrtok 25. júna 2015

Šikulky IV

V prvom rade sa chcem poďakovať za krásne a milé komentáre na včerajší príspevok. Všetky ma veľmi potešili a aj trocha rozosmiali. Som rada, že viacerým sa páči slogan mojej maminky (trochu krivé je ešte rovné). A tohto ste sa pri hodnotení môjho krajčírskeho umenia držali :-)))

Dnes mi neostáva čas a ani síl na odpovede. Len pred chvíľou som prišla zo školy. Máme záverečné skúšky. Dnes, v dvoch smenách, pracovali naše nádejné kaderníčky. No a ja, ich učiteľka odborného predmetu materiály a súčasne triedna učiteľka, som bola v hodnotiacej komisii. Po skončení práce som ešte spracovala výsledky, aby som zajtra mala o to menej práce.  

Večer som pokročila vo vybavení záhrady:



Dnešný príspevok venujem mojim žiačkam a ich zručnosti. A k tomu slov netreba:
























Zajtra bude ešte ústna skúška a pre mňa kopa "papierovania". V pondelok idem s niekoľkými žiakmi na malý výlet do Žiliny a už teraz sa veľmi teším. Neideme tam za ničím konkrétnym, len tak chceme spolu stráviť pár hodín mimo školy. Milujem to! S dospievajúcimi deťmi sa cítim výborne. Verte, či neverte, nie je naša mládež taká zlá a drzá, ako sa to často deklaruje. Tak, ako my v ich veku, aj oni potrebujú pozitívne vzory, idoly, zdravé a pevné rodiny......A to je dnes veľká vzácnosť :-(((((

Nech sa vám darí!
Daniela


9 komentárov:

  1. Your garden is growing and thriving . Very nice ! Wonderful photos that you show us , I am glad that makes you working with your students so much joy .
    Greetings Sandra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani ... tie účesy sú priam umelecké diela ... skláňam sa pred šikovnosťou tvojich žiačok ... a to naozaj ... obdivujem ich talent ... :)
    Uži si posledné dni školského roku v pohode a potom už len práááázdniny ... :)))
    pa pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I enjoy today post a lot!

    Your students are diligent and energetic ♥ Seems they enjoy what they do!

    Your new work is so pretty Daniela :)

    Pa ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, děvčata dělají opravdu krásné účesy...tvoje dnešní povídání je milé, zvláště konec o mládeži...
    Přeju pohodový konec školního roku! Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Thanks for sharing your pics of your students - they look like lovely young ladies.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Parádní účesy, holky jsou šikovné!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nice to see young people enjoying the work:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Der Garten wächst und gedeiht :)) Sehr schön wird er !!!
    Kunstvolle Frisuren haben die Schüler gezaubert - Herrlich !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danielka, dievcata su velmi sikovne...krasne ucesy vytvorili :-) nemam slov...nadhera :-)

    OdpovedaťOdstrániť