streda 17. júna 2015

Sladká odmena

Trocha som to pokazila, ale snažila som sa o improvizáciu a chybu možno nenájdete:



Manželovi som za včerajšiu nádhernú kytičku spravila dnes sladkú odmenu. Nič zložité a náročné na čas. A určite také niečo robievate aj vy:

kyslá pochúťková smotana, cukor, detské piškóty, banán, broskyne
najskôr som zmiešala smotany s cukrom,
kým som nakrájala banán a broskyne, do misiek uložila piškóty a ovocie,
cukor sa rozpustil v smotane
jahôdky z mištičky a mätový lístok z vázičky (liekovky)
Na to, aby piškóty zmäkli, treba aspoň hodinu - dve. Manžel to nevydržal a prvú mištičku si zobral za pár minút. Pochválil, chutilo mu. Ale ja som to dobre vedela, tak, ako on vedel, že kytička sa mi bude páčiť :-)))
Toto je výsledok dlhoročného spolunažívania a vzájomného poznania!

Nech sa vám darí!
Daniela


12 komentárov:

  1. Ein schöner Neuanfang !!! Rosen passen so schön zum Juni - gestickte und echte :)))
    Deine Süßspeise sieht soooo lecker aus .. da würde ich auch gerne probieren :))
    Liebe Grüße
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Liebe Marion, danke!
      Rosen gehören zu den Flug- und ich wachse nicht, und sticken :-)
      Mein Mann und wir lieben diese Feinkost :-)

      Odstrániť
  2. Beautiful Digion roses :)) Wonderful stitching Daniela very well done!

    Paaaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nurdan dear, thank you! I made a mistake, I'm glad not seen her :-)))
      Páá

      Odstrániť
  3. Danielka, chybu na vysivke som nenasla, tak urcite nie je nejaka velka :-) A takuto smotanovu mnamku s ovocim a piskotami mame velmi radi aj my...rychle a vyborne :-) Tie jahodky s listkom tam vyzeraju perfektne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to znamená, že som chybu dobre zakamuflovala :-)
      Pre mňa je dôležité to rýchle a výborné :-)
      Keby to dlho trvalo, nerobila by som :-)))
      Jahody mali sladkú chuť, nie ako tie umeliny z HM.

      Odstrániť
  4. Your wonderful rose stitching is growing up gorgeously and dessert looks so tasty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Irmeli dear, thank you!
      I am glad that roses are liked :-)
      I do not have them in the garden so they embroider :-)))

      Odstrániť
  5. Joj, Dani, sa mu oplatilo ti priniesť tú kytičku. :):):):) Taká dobrôtka. :):) Pá. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aaaa, this is a sweet treat for your husband. I am the impatient one for such food; I can only wait a few minutes unless I run away!! I hope my husband and I will have mutual understanding for a long long time. :D

    I see it so much on your blog -- please tell me, what is Pááááá?

    OdpovedaťOdstrániť