sobota 20. júna 2015

Vankúš 7

K dobrému čaju v krásnej šálke pribudne pár sladkostí:





Dnes som opäť šila. Kvietky z lúky si na šitie počkali dlhšie, ale dočkali sa:




až teraz vidím, že dnešné fotografovanie moc nevyšlo,
mám akosi málo svetla :-)


64 cm x 42 cm

Dnešný deň bol zamračený s občasným dažďom a dosť studený. Zajtra je prvý letný deň a ja len dúfam, že leto sme si neodkrútili minulý víkend :-)

Chlad si zaháňam pukaním dreva v kuchynskej peci. Pred týždňom tropické horúčavy a dnes som zas naštartovala moju obľúbenú - pec.

Nebola som ani na prechádzke. V zálohe mám kvietky, ktoré nafotila Lenka pred vyše týždňom:


Nech sa vám darí!
Daniela

19 komentárov:

  1. Ahoj Daniela, výšivka je úžasná. Krásny motív, krásne farby. Zima je asi všade na Slovensku. Ja si nemôžem zakúriť. V paneláku si tak môžeš akurát pustiť el. ohrievač, hlavne, že platíme za kúrenie celý rok. Tie kvietky na vankúšikoch sú krásne jemnučké.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Emily, ďakujem ti! My sme mali do pol januára elektrické kúrenie a platíme tiež celý rok za elektrinu, aj keď sa nekúri. A bolo to už vyše 220 eúr a pritom sme šetrili ako sa len dalo. Od januára máme nové kúrenie, možno si v januári videla, mala som na blogu, ale teraz to je škoda tam kúriť, lebo stačí len prekurovať a na to pec v kuchyni stačí.
      Prajem pekný začiatok nového týždňa!

      Odstrániť
  2. Daniela you have made a wonderful progress. I just love the pillow. It looks gorgeous!

    Well done to you :)))

    Paa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Well done to you :)))
      Thank you, Nurdan! I tried to sew well, but it's not like the seamstresses :-)
      New picture looks so romantic :-)

      Odstrániť
  3. Prekrásny ... tiež šijem vankúše ... a veľmi rada ... ale tieto tvoje sú iné ... sú to malé umelecké dielka ... veľmi pekne si skombinovala výšivku s látkou ... páči sa mi aj tento ...
    pa pa ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som u teba videla nejaký vankúš, pamätám si, že sa mi veľmi páčil a bol skvelo ušitý, myslím, že si ho ponúkala na predaj. Ja moje krajčírske výrobky nemôžem predávať, to by som sa hanbila za kvalitu :-)
      Látky som dostala nedávno od kamarátky Majky, bol o tom príspevok.
      Pekný začiatok nového týždňa!

      Odstrániť
  4. You've made another wonderful pillow! I think this one suits you very much with your love of flowers. I am currently in envy of your oven use. Tomorrow (and for the week) we will be around 37C. Welcome to summer, bah! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh Rosey, 37 ° C, it is very much! I would have to do some cave zaliesť :-)))
      Thank you for the compliment pillow!

      Odstrániť
  5. Ahoj Dani, výšivka se nádherně rýsuje. Polštářky s výšivkou jsou parádní , jsi šikulka, moc se mi líbí.
    Kytičky od Lenky jsou překrásné.
    Jinak je u nás taky zima, zataženo, občas spadne pár kapek a už vůbec to nepřipomíná letní den. Doufám, že se počasí umoudří.
    Dani, měj se krásně a přeji prima neděli. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, ďakujem ti za milé slová!
      To aj ja dúfam, že sa počasie ešte umúdri, lebo tepla sme si ešte len málo užili. Ale ak si dobre pamätám, tak vlaňajšie leto ani letom nebolo.
      Prajem ti pekný začiatok nového týždňa!

      Odstrániť
  6. Dear Daniela ,
    how fast you have embroidered, a cup of tea and such delicious nibbles . Beautifully . I think I have time for a cup when you get past hi , hi . ( Is unfortunately a bit far ) . Your flowers pillow also I like very much , your material to fit perfectly . A charming cushions , applause .
    I greet you very fond of your Sandra from distant Germany .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sandra, thank you for these beautiful words of praise! You live far away, but it is slowly getting to know. Thanks to the internet the world is shrinking :-)
      Where do you live in Germany?
      My son also lives in Germany - in Munich.

      Odstrániť
  7. Danielka, ta vysivka je prekrasna...nadherne farby, take ja milujem :-) Dokonala...a vankusik sa tiez velmi vydaril :-) U nas tiez minuly tyzden prsalo a bola zima, ale tento vikend je uz fajn :-) Maj sa krasne...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti, Katka! Veľmi sa mi to páčilo už dlhšie a konečne som sa k tomu dostala. Bude to asi darček.
      Nám sa stále strieda slabí dážď so zubatým slniečkom, nič moc :-(((
      Pekný nová týždeň!

      Odstrániť
  8. Liebe Daniela,
    das Kissen ist wunderschön. Die Stickerei wird bezaubernd.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Manuela, blogger Freundin, danke!
      Haben Sie eine nette neue Woche!

      Odstrániť
  9. Lecker .... die Süßigkeiten zum Tee :)))
    Die Wiesenblumen sind ein Traum !!! Wunderschön ist das Kissen geworden !!!
    Bei uns regnet es auch und ist kalt :((
    Einen schönen Sonntag
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja, muss der Tee etwas Süßes sein :-)
      Marion, vielen Dank für die netten Worte!
      Der Sommer ist gekommen und heute sind wir kalt: - ((((
      Ein wenig Wärme zu einer neuen Woche !!!!!

      Odstrániť
  10. Look at you!!! A real whizzz with your sewing machine now!!! LOL
    Well done, it looks lovely :)

    OdpovedaťOdstrániť