streda 24. júna 2015

Vankúš 8

Najskôr som si myslela, že si idem prezrieť môj iPad. Mám v ňom vyše 2800 krásnych obrázkov. Samozrejme, takmer všetko sú to krížikové výšivky :-)

Včerajšie rozhodnutie bolo veľmi rýchle. Už minule som mala zálusk na niečo s témou záhrada. A už to tu mám. Hneď som aj začala:


zatiaľ vidieť len tri malé črepníky :-)

Dnes som si ušila obliečku na špeciálny vankúš, contour pillow. Doniesol ho domov kedysi dávnejšie náš syn Maťko. Zo dva roky ležal v skrini. Ja mám podobný, ale nie v takej kvalite, ako ten od Maťka. V poslednej dobe sa mi zdá, že mi už neplní funkciu, ktorú by mal. Tak som sa rozhodla, že starý vankúš nahradím novým.  Len obliečka mi naň chýbala, ale už nechýba :-)))

textil je už známy, aj na vankúši s lúčnymi kvetmi som ho použila

vankúš má aj bočné strany


zas používam len suchý zips, tento kúsok som rozstrihla na 3 diely
a prišila do stredu a na boky
mám hotovo :-)
trocha krivo, ale moja maminka hovorila:
troch krivo je ešte rovno :-)))

Dnes budem spať na novom vankúši.

Nech sa vám darí! 
Daniela


14 komentárov:

  1. Ha ha :D Again, at the same time, we visit each other's blog !

    Pillow looks so soft and lovely Daniela♥

    Paa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. It is so beautiful, both at the same time think of yourself :-)

      Odstrániť
  2. Jeeeej ... nová výšivka ... teším sa na prírastky ... :)))
    Obliečka bola veru náročná na šitie ... ty si to zvládla na jednotku ... :) a že trochu nakrivo? kde????
    inak ... páči sa mi slogan tvojej maminky ... :)))) znie veľmi povzbudzujúco ... :)))
    pozdravujeeeem ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lauri, aj tvoje slová sú podobné, ja vidím, kde je to krivé :-)
      Hádam mi to pri spaní nebude prekážať.

      Odstrániť
  3. Troch krivo je ešte rovno - úžasné rčení! Moc se taky těším na výšivku - začíná moc hezky.
    Přeju dobré spaní na novom vankúši!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oooh you are being creative with your pillows! I have not used a contour cushion before. I sleep on all sides. :D Lovely new start with your three tiny pots!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lovely new start!! :) Your pillow cover is nice! I need to make some cushion and pillow covers and you make yours one after another which so much ease that I feel ashamed of my laziness:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dani už jsem zvědavá co to bude :o)
    A nikde nic křivého nevidím :o)
    Měj se moc hezky.Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danuško-krásný!!a víš co-nikdo není dokonalý!!a i to trošku křivé má svoje kouzlo..
    PS:Dovolená-přesně nevím-prostě toulání po Slovensku na motorkách..Nejdřív zastávka někde pod Bratislavou u Pavlové rodiny,pak jedem do Tater..Už se těším!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Great new start & lovely job on the pillow cover! The shape is far from being easy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Dani, už se moc těším na Tvou novou výšivku.
    Obleček na polštář je parádní !!! Já nic křivého nevidím - ale Tvoje maminka měla nádherné pořekadlo, moc se mi líbí.
    Dani, měj se krásně. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pretty pillow covers, you must make more.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Danielka, vankus je super...ani nevidim, ze by bol krivy :-) A maminka mala pravdu...si ma pobavila :-)

    OdpovedaťOdstrániť