pondelok 8. júna 2015

Včelnica

Kto chcel vidieť môj nový krížikový začiatok, bude sklamaný. Niežeby som nezačala zas niečo, ale je to opäť to isté :-)
Takže dnes tu mám opakovanie - zajac s mrkvou:


Po dvoch posledných príspevkov, ktoré mali veľa textu, vám dnes ukážem viac foto. Zoznámim vás s miestom, kde má včely manželov kamarát Dušan. Už som ho viackrát spomínala. Včelárom je krátko, len dva-tri roky. Jeho záujem o včelárenie je obdivuhodný. Denne, od jari do jesene, trávi veľa času pri včelách. Nemá ich v blízkosti domu. Zdedil starú včelnicu, ktorá už posledných 15 rokov neplnila svoju funkciu, bola schátraná, okolie zarastené..... 

Dušan a môj manžel venovali kopu času na to, aby sa všetko vrátilo do pôvodného stavu. Dnes je to miesto, kde sa aj mne veľmi páči. Malé zákutie neďaleko dedinského obchodu, kúsok od zastávky autobusu, kde sa dostanem za pár minút. A predsa sa tam cítim, akoby som bola v inom svete:


táto časť je novopostavená
toto je hotový poklad, takto to vyzerá dnu:











Keď som robila tieto fotografie, chýbala mi tam jedna vec - lavička pod stromami, kde by som si mohla posedieť. Povedala som to manželovi a lavička tam už je. Včera som tam bola s Jurkom (synom, ktorý bol na predĺžený víkend doma), ale nemala som fotoaparát. Takže túto tému budem mať ešte raz, zaslúži si to :-)))


Nech sa vám darí!
Daniela

12 komentárov:

  1. Tam musí byť naozaj krásne ... príjemné miesto na oddych ... ale nie pre každého .... pred včielkami treba mať rešpekt ... Ale kto to s nimi vie ...
    Dani ... hotová výšivka so zvieratkami je veľmi pekná, veselá, hravá ... určite sa drobcovi bude páčiť ... pa pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, veľa ľudí sa včiel bojí a sedieť pri nich by pre nich bolo za trest :-)
      Som rada, že som si zvolila zvieratká, bude to vankúš a drobec sa bude učiť spoznávať ich :-)

      Odstrániť
  2. Nice beehouses!! Did you draw those pics with hands? They are so precise!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preeti, pictures were hand and rulers :-)))
      They are old and do not know who drew them. Dušan found them in an old apiary.
      Pure gold :-)

      Odstrániť
  3. I'll be happy to see this cute stitching project as framed and hanged on the beehouse wall too♥

    Paaaa :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Not on the wall apiary :-))
      It will be a cushion for a small child :-)
      Nurdan dear, I wish you a peaceful and happy days!

      Odstrániť
  4. These beehouses look great! Your husband does a great job!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Timi, thank you and my husband :-)
      It is the job of the old days. People were once very clever!

      Odstrániť
  5. Dani to musí být krása--bzukout včelek a nádherná vůně z včelína :o)
    měj se hezky...
    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veruže to je nádhera, ale len ak sa nebojíš včiel :-)
      Pre mňa v týchto horúcich dňoch je tam dobre až podvečer :-)
      Tak si užívajme leto v júni, nevedno aké bude cez prázdniny :-)

      Odstrániť