utorok 2. júna 2015

Zelený stôl (alebo, prečo som ustatá)

V ZOO by to bez opičky s banánom ani nešlo:




Ospravedlňujem sa mojim bloger priateľkám, ktoré mi zanechali milé komentáre, že im dnes neodpoviem. Jednoducho - nevládzem :-(

Doľahla na mňa únava z práce v škole. Najskôr sme mali praktické maturity a teraz ústne. V dnešnej dobe je to nielen skúška dospelosti pre študentov, ale aj skúška koordinátora vo vytváraní množstva tabuliek, prehľadov, dokumentov ..... A tým koordinátorom som ja :-)

Keď som dnes prišla domov, zmohla som sa len na driemanie a vysedávanie pred úľmi. Pri pozorovaní včiel sa dokážem uvoľniť a upokojiť :-)

Aj dnešný príspevok bude krátky. Ukážem vám len pár foto niektorých našich maturantov:

vďaka týmto mladým ľuďom aj ja zostávam mladá :-)

treba zúročiť všetko, čo sa naučili za 4 roky


A keď je to dnes len o škole, mám ešte niečo pre milovníkov matematiky:

Všetko, čo potrebujete, je láska! 

láska sa dá vyznať aj matematicky :-)


Nech sa vám darí!
Daniela

10 komentárov:

  1. Dani,no nejako sa zmobilizuj a už to vydrž. Koniec šk. roku je tu čo nevidieť. Zdravím. Dana :):)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som to vydržala toľkokrát, vydržím aj tento :-)
      Ale veď ja to robím s láskou :-)
      Pekné letné dni!

      Odstrániť
  2. Obdivujem Ťa Daniela, učiteľstvo je veľmi náročné povolanie. Ešte pár dní a budú prázdniny, tak si oddýchneš a naberieš sily na ďalšie výšivky a krásne príspevky na svoj blog.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Emily, máš pravdu, dnes je to náročné povolanie, ale krásne.
      No a ja ho milujem :-)
      Už si doma sama?
      Užívaj si krásne letné dni!

      Odstrániť
  3. Dani, přeji Ti mnoho sil , prázdniny se blíží.
    Měj se moc krásně. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti, Janka! Silu čerpám aj od mládeže v škole, ale na prázdniny sa teším :-)
      Užívaj si krásne letné dni!

      Odstrániť
  4. The monkey looks so cute !! Nice to see those young faces, reminds me of my college time 15 years back :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, dear Preeti!
      At least reminisce about their student times :-)))
      These are but secondary school, are 18 to 19 years.

      Odstrániť
  5. Ojjj ... maturity ... práve 29.mája som ja maturovala ... je tomu práve 40 rokov ... letí to strašne ... presne si pamätám ten deň ... všetko, dopodrobna ... :)
    Danka ... ty si napriek únave šťastný človek ... si stále v centre diania ... okolo teba veľa mladých, vzdelaných ľudí ... nemáš kedy stárnuť ... hlavne v mysli ... Prajem úspešné ukončenie školského roku ... a potom krásne prázdniny ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hi hi hi, a ja pred 41 rokmi, ale po 5. rokoch už každý rok (okrem 2-krát materskej D).
      Pravdou je, že mysľou som vďaka spoločnosti mladých ľudí mladá, ale moja telesná schránka chradne :-(((
      Ďakujem za krásne želania!!!

      Odstrániť