sobota 31. októbra 2015

Predtým - potom (október)

A na budúci týždeň môže ísť ďalší obrázok pod sklo a do rámu:








Minulý mesiac som vynechala príspevok na tému predtým - potom. Akosi som nemala o čom napísať :-(((
Kto nevie, o čo ide: priateľka Preeti  má na svojom blogu odkaz na Messy-to-Classy link. Od začiatku roku 2015 tam dávame mesačne svoje príspevky o práci, ktorou sme niečo zmenili.   

Tentokrát však mám nový príspevok. Moja hriadka so zelerom a ačokčou dostala jesennú úpravu:


Pri prvom rannom mraze utrpela ujmu ačokča. Zeler to zatiaľ vydržal, ale istota je istota :-)
Zelerová úroda je "skvelá":



Mladú vňať som umyla a vysušila, pôjde do mrazničky. Buľvy sú "veľké"!!! Ačokču som mala niekoľkokrát na večeru ako zeleninu a dvakrát v polievke. Moje záhradkárske experimentovanie dnes slávilo víťazstvo. Hriadku som pripravila na zimný spánok a na jar sa rozhodnem, čo zasadím :-)))

A na záver ešte typické kvietky tohto obdobia - chryzantémy:


Nech sa vám darí!
Daniela


14 komentárov:

  1. Danielko, pan sklenář má od tebe dobrý přísun zakázek ... vyšíváš rychle tak se kšefty hýbou ... hihihi předtím a potom ... na záhoně je to vždy vyditelné ... a můžeš v zimě přemýšlet co na jaře zasadit ... a nebo i rozšířit záhon ? ... já potřebuju ještě kousek zrýt a pak jen čekat až spadá listí a shrabat a bude hotovo ... ty chryzantémy - mi jim říkáme kateřinky nebo listopadky - nám teprve začínají kvést - žluté a fialové ... ale ta růžová a bílá je taky moc krásná...
    Dnes jsme tady měli úžasně slunný den a poměrné teplo by mělo trvat dále ...♫ ♪ ♫ ♫
    Pa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hihihi, dúfam, že nežije len zo mňa :-)
      Ja by som záhon aj zväčšila, ale muž s tým moc nesúhlasí, vraj nech šetrím kríže :-)))
      A kvietky nie sú moje, kdeže by som to ja dopestovala. Odfotila som v záhrade v Istebnom susedke pri švagrovi. Asi je dosť neskoro začínať so záhradkárstvom na staré kolená. Ty si šikulka, keď si dokážeš zrýľovať! Aj tu sú stále skvelé dni, mohli by zostať aj do Vianoc :-)
      Jarka, prajem ti pekný týždeň!
      Pááá

      Odstrániť
  2. Výšivka je nádherná ... a námet tiež ... kráľovský ...
    Danka, ty máš zeler väčší ako ja ... ozaj som ho pestovala len pre vňaťku ... tú som si nasušila ... a chryzantény máme rovnaké ... :))
    prajem peknú a slnečnú nedeľu ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lauri, dík!!!
      Hihihi, zeler som dala dnes do polievky, to je úspech - vlastný :-)))
      Aj ja som nakoniec vňať nedala do mrazničky, suším ju.
      Kvietky nie sú moje, na to som nevyzrela :-)))
      Užívaj si krásne počko!
      Pááá

      Odstrániť
  3. Liebe Daniela,
    Deine Stickarbeit ist ja schon vollendet ! Wunderschön finde ich die Motive und die Farben. Ich sehe auch noch so schöne Blümchen bei Dir. In meinem Garten gibt es fast nichts blühendes mehr. Ich wünsche Dir einen sonnigen Sonntag. Liebe Grüße von Carmen

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Liebe Carmen, danken Ihnen für Ihre netten Worte auf meine Arbeit! Vielen Dank !!!
      Ich wünsche Ihnen ein erfolgreiches neues Woche!
      Páá

      Odstrániť
  4. Oooooo, Congrats on this fantastic finish Daniela ♥♥♥ You again, made an excellent work!
    Happy Sunday ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nurdan my, I appreciate your nice words on my work! I am very pleased! Thank you with all my heart!
      I wish you a nice and successful new week!
      Pááá

      Odstrániť
  5. Eine wunderschöne Stickerei.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielka čo napísať k obrázku...opäť nesklamal svojou krásou...a čo sa týka zeleru, také "obrovské" som mala aj ja...povedala som si, že už zeler nebudem ani pestovať (to si hovorím každý rok :)...pekný týždeň vyzerá že bude aspoň u nás tu na strednom Slovensku slnečný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je krasa (a ja nemluvim jenom o celeru)...:-)
    xx

    OdpovedaťOdstrániť