nedeľa 17. januára 2016

Keď aj v Prahe je viac........


Drahé moje bloger priateľky, ďakujem vám za krásne komentáre! Dnes mi zas neostáva dosť času na odpovede. Ak chcem počas dňa vyšívať, ísť na prechádzku do prírody, prečítať si sledované blogy, a k tomu aj to, čo musím - uvariť, oprať, upratať, v neposlednom rade pripraviť sa do školy, môj deň by mal trvať podstatne viac, ako len 24 hodín. Kto vie, ako predĺžiť deň, prosím o radu!

V zime by mal byť aj sneh. V našej zemepisnej šírke sa to akosi v januári priam žiada. Na mojom obrázku cez noc padal a ohol konáre stromov:





Ale tohtoročný január je na Orave chudobný na sneh. Na víkend bolo ohlásené sneženie a riadne mrazy, ale predpovede akosi nevyšli :-)

Dnes mi poslal Jurko foto z Prahy. Je to ranný pohľad z jeho okna:



Dnešný deň bol pre mňa krásny. Slnečný, teplota -5°C, chvíľami silnejší severák však spôsoboval, že pocitovo bolo oveľa chladnejšie. Zima, ale mne niečo stále chýba. Sneh!






toto je miesto, kde je najviac snehu, aj to len naviaty vetrom :-)

A takto si zahral s oblohou západ slniečka:










A za chrbátom sa mi na chvíľu, ale ozaj len na chvíľu, ukázal mesiac:


Choč nemôže chýbať, i keď ho skoro nevidieť:



Majte sa dobre!
Daniela

14 komentárov:

  1. Nepoznám radu na predĺženie dňa, iba tú starú otrepanú, čo pozná každý: Spomaliť. Mám vyskúšané, že to funguje, keď chcem urobiť viac. Stará dobrá múdrosť, pomaly ďalej zájdeš. Naši predkovia vedeli prečo:-))
    Krásna príroda, tak trochu Ti závidím ti krásne hory na okolí. Pohľad na ne ma vždy napĺňa bázňou. Snehu ani u nás niet a dnes bolo nádherne, ale chladno, vietor.
    Dobrý nástup do nového týždňa a všetko dobré prajem. Ana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anka, ani som nečakala, že niekto bude mať niečo :-)
      To by bol už nositeľom Nobelovej ceny :-)
      Vieš, veď ja sa nenáhlim, na som dosť pohodlná, ale chcela by som mať viac aktivít, také, na ktoré by som mala chuteeeee:-)
      Orava je ozaj krásna, ale aj celé SK je také! Ty si odkiaľ?
      Pááá

      Odstrániť
  2. Il ricamo procede ed è sempre più bello.
    Meravigliose sono le foto che hai scattato. Buona settimana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Beautiful pictures !! Enjoy :) Although I love seeing it but while walking I will always be scared if there is anything under the layers of snow that could be creepy or dangerous. But since you are walking for years in countryside, you very well know the safe places and paths to walk.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Preeti! I assure you it is safe! I would like you took a walk with me !!! Surely you enjoyed!
      Pááá

      Odstrániť
  4. Kocham sa krasnou damou iducou z nakupov ... tiez peknou oravskou prirodou s popraskom snehu. Aspon troooosku ho mate. Ja marne cakam na nadielku ... alebo zacne snezit az na jar ? Dani, prajem pekny den, nech vsetko postihas ... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti! Veru, málo ho je, ale aspoň niečo! Videla som to u vás - akoby ani zima nebola :-((( Ale treba ešte veriť, že príde!
      A veď aj stíham, len by som chcela viac - vyšívať, prechádzať sa a "sedieť" na nete :-)
      Pááá

      Odstrániť
  5. Danilko, tak nám sněhu napadlo dost a drží se... včera se držel i na plotě, takže jak v pohádce... zas malinko poletuje... já ti teda trochu sněhu pošlu...
    Tvoje fotky se mi moc líbí..jako vždy..a výšivka se pěkně zaplňuje ..jsem zvědavá ....
    Jak den natáhnout to nevím... ale hlavně se nestresuj nestojí to za to ...
    Měj se krásně ! Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, keď sneží u vás, ide to potom k nám a tento rok sa to akosi nemôže predrieť cez Moravu :-)
      No má to aj výhodu - netreba "lopatovať" a aj cesty sú dobré.
      Jarka, ja som taký pokojný človek, že ja sa do stresu dostanem raz za 5 rokov :-) Veď nejde o život! Ale je pravdou, že dosť času venujem vyšívaniu a blogovaniu. Keby som toto nerobila, môžem si otvoriť obchod s časom :-))))))
      Pááá

      Odstrániť
  6. Snow beautifully covers everything ♥

    Lovely photos - Boro is rock!!!!

    Paa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nurdan, even when there is little snow, nature is always beautiful!
      My friend to mine for walks me is true, never disappoints :-)
      Pááá

      Odstrániť
  7. Liebe Daniela,
    wunderschön ist die Stickerei !!
    Bei uns hat es jetzt auch Schnee und es ist bitterkalt. Das richtige Wetter um in der warmen Stube zu sticken :))
    Paaa
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marion mir, ich danke Ihnen!
      Ja, zuerst werde ich für einen Spaziergang und dann in eine warme Küche :-)
      Pááá

      Odstrániť