utorok 15. marca 2016

Maturujem :-)

Veru áno, je to opäť tu a ja maturujem - s našimi žiakmi :-)
Roky mám "významnú" funkciu koordinátora maturitných skúšok. "Užívam" si to tak intenzívne, že to teraz večer cíti aj moje telo. Neprospieva mi ani dnešné počasie. Ráno nás prekvapila biela krajina, cez deň všetko zmizlo a keď som išla pred piatou domov, opäť snežilo. A tak sa už teším na jar!

Netradične som v podvečer zadriemala. Prebudil ma telefón. Potešila som sa mu, volala Danka, ale mojej psychickej únave násilné prebudenie neprospelo. I keď som pôvodne myslela, že dnes nebudem vyšívať, chytila som sa ho. Pri ňom si viem  oddýchnuť:-)

A tak vás, priateľky moje, prosím o ospravedlnenie, že neodpovedám na vaše komentáre. Jednoducho, nemám už dosť síl, dnes musím ísť spať aspoň o hodinu skôr, ako inokedy. Zajtra ma čaká druhý náročný deň :-(

Tak sa pozrite na moju dnešnú prácu:


Čaj o piatej som stihla. Jarka mi napísala v komentári, že si dá dnes šalviový, tak som sa k nej rada pridala:

myslela som, že si k čaju pozriem niečo na internete, ale únava mi
plán pokazila, vypila som čaj a zaľahla som :-)

Ale nielen ja som dnes unavená. Títo mladí ľudia určite tiež:








A zajtra aj ich čaká ďalší ťažký deň. Dúfam, že sa na to dobre vyspíme a všetko dopadne tak, ako si želajú oni a aj ja.

Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Danielko, vůbec se neomlouvej za to, že neodpovídáš na komentáře... já taky cítím tak velkou únavu ... jaro a sluníčko nás postaví na nohy ☼☼
    snažím se chodit dřív spát, musím ... teď mi mami budila na léky pro ni ... a jukla jsem k tobě a vidím ... maturita !
    Tak vám všem držím palce ! ... žákům i vám učitelům ! ♥
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Molto bello il tuo ricamo
    Hai ottimi gusti i disegni sono molto belli.
    Una bella classe di studenti
    Che nostalgia mi hai fatto ricordare la mia maturità.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Včera som sa o maturitných písomkách dozvedela z telky. Sú o dosť skôr, ako sme mali my. Ak si dobre pamätám, bolo približne o mesiac neskôr. Včera boli zo slovenčiny. Dúfam, že maturanti po vyjdení zo školy nezabudnú, čo sa v škole naučili, lebo keď si tak niekedy čítam diskusné príspevky na internete, žasnem, aký majú dnešní mladí pravopis. A to nemyslím na to, že píše bez diakritiky, to mi nevadí. Nech tie maturity dopadnú dobre pre teba aj pre žiakov. Vieš, čo sa ťa stále zabudnem spýtať? Mám hľadať príspevok, kde si ukázala nové zreštaurované kreslo, v ktorom vyšívaš? Mne to asi ušlo.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    v prvom rade rdžím maturantom palce, aby maturita dopadla podľa ich predstáv...
    Výšivka je krásna, nakoniec bude v ráme alebo?
    Tak Ti prajem veľa síl a úspešný deň a stretneme sa na "čaji".
    Pa,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Your stitching is going great!! :) Nice to see the students seriously writing their tests and don't seem distracted with your camera. Anyways, they are grown ups.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Musí to být radost, vidět je soustředěné a pak vítězné....hodně sil.....a dobrou chuť k čaji....já si dám diviznu.....

    OdpovedaťOdstrániť
  7. what a nice stiching ...I like it a lot ..
    I hope you're tired quickly passed ..
    Greetings

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ať se vše vydaří, maturantko! :-)

    OdpovedaťOdstrániť