piatok 24. júna 2016

Len tak, .....sladko, bielo, čajovo

V tento horúci deň som vyšívala len málo. Dokončila som zelenú trávu pod nohami, prasiatku chvostík a štetec, ktorý nesú zvieratká:




Sladko:
V piatok nakupujem v malom obchodíku pri pekárni a cukrárni. A nielen preto, že mám istotu, že kúpim všetko čerstvé, ale aj preto, že tam za pultom pracujú predavačky s úsmevom :-)

Občas neodolám a kúpim niečo aj z cukrárenskej výroby. Ku káve som si teda dnes dala rovno dva zákusky:




Bielo:
Von som išla až pri západe slniečka. To sa dalo aspoň dýchať. Už aj u nás rozkvitol poajazmín a dostal sa aj na moje okno. Mám to tam na bielo :-)








Čajovo:
Keďže lepšie bolo dnes sedieť doma, čaj som mala presne o piatej. A mala som niečo exkluzívne. Od Miška som dostala kvitnúci čaj:

 





tu vidieť ružičku na nitke

Nech sa vám darí!
Daniela

17 komentárov:

  1. Il ricamo è sempre più bello simpatico e divertente praticamente adorabile.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Grazie, cara Giovanna! Spero che da 3 anni ragazzo sarebbe bello :-)
      Una bella Domenica!
      Pááá

      Odstrániť
  2. I love the look on the piggy's face - priceless!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zvieratká sú roztomilé ... a ako so vykračujú s tým štetcom ... :)Laskonka a parížsky rohlík ... tiež by som si dala ... a kľudne aj takto v noci ... Páči sa mi, ako si vždy vyzdobíš okno ... podľa ročného obdobia a nálady ... takéto do biela je veľmi fajn ... a kvitnúci čaj ... nádhera ... už som o ňom počula, aj videla, ale nepila som ... Dani, maj sa dobre ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lauri, ja som ani netušila, že pre deti sa dá tak veľa a krásne vyšívať. To, čo je na pintereste, neuvidám nikde! Je to bez dna studnica nápadov na všeličo, na čo si len spomeniem.
      To okno mám jediné také na kvietky, lebo kuchynský stôl máme teraz, keď sme len dvaja, len taký malý, tam je to nanajvýš na malú vázičku, v hale (to je honosný názov, ale je to len maličké, lebo pôvodnú obývačku máme hore, tam nechodíme, iba deti, tak aby sme sa nemýlili, ktorá obývačka, voláme to hala) je dosť tmavo, je tam malé okienko do susedovho vchodu, tak sme ho nechceli ani zväčšovať. Dívam si tam len občas niečo. V kuchyni som najviac a tak sa mi dobre pozerá na kvietky :-)
      Pááá

      Odstrániť
  4. Hi Daniela, They are looking so cute with the paint brush:) Is that a black coffee or strong/dark coffee with milk?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preeti, my dear friend, thank you! It's a black coffee without milk. Ground and flooded with boiling water, it is such a habit here. I drink it less. Frequently drink Nescafe with milk.
      Have a beautiful Sunday!
      Pááá

      Odstrániť
  5. So sweet, the three friends from the children's book.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, pěkná taková veselá trojka pochoduje u tebe ...tyhle dortíčky, to je taková klasika .. u nás v samoobsluze mívají dorty každý čtvrtek a povětšinou samou klasiku, což je fajn ... vůni jasmínu mám ráda, ale okolo nás ho nikde nevidím ...kvetoucí čaj máš v nádherném šálku... teď se blíží pátá, dám si ž. bohyni.. venku jsem vše sklidila, zatahlo se a začlo hřímat ... ale asi to byl planý poplach.. otrhala jsem řepík na sušení ...
    Užij si hezky neděli! ☼ Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, mne sa zdá, že aj keď sa medzi novými receptami nájde aj niečo výborné, stará klasika je aj tak najlepšia. Jasné, že sa to nedá jesť kaťdý deň, ale občas chutí :-))) hlavne môjmu mužovi :-)))
      V našom parku bolo kedysi veľa týchto jazmínov, ale keď robili jeho úpravu, zničili ich, našťastie jeden nechali a ten mi každý rok robí náladičku - omamná vôňa v tieto horúčavi sa mi dostáva až do kuchyne :-)
      Jarka a tu to bolo presne tak, muž aj auto schoval do garáže, lebo sa zdalo, že to bude riadna búrka. Jurko nám ešte napísal, že v Prahe padajú aj menšie krúpy, to by bolo pre autíčko zléééé. Hrmelo, fúkalo a po dvoch hodinách nič :-) zas slniečko dusno.
      keby dobre spŕchlo, hneď by mi bolo lepšie, len doma sedím a poobede som si fajn zdriemla :-)
      Tak dúfajme, že zajtra bude aj na prechádzku!
      Pááá

      Odstrániť
  7. Danielko, ty vyšíváš snad i v noci při spaní, ne? Jinak nepochopím tu rychlost. Ten jasmín - cítím tu vůni až sem - krááááása, jak já ji vždycky milovala!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Libuška, to teda v noci nevyšívam, neboj sa, ešte nie som taký fanatik :-) Ale teraz pozerávam, akože, futbal a pritom vyšívam, alebo často pozerám dokumenty na čt2 a pri tom sa mi fajn vyšíva, občas pozriem do telky a počúvam stále :-)
      Ja viem, že väčšina ľudí nezje dva dni to isté, ale ja som veľa varila celé roky, ale nie moc radostne, tak teraz si oddychujem :-)
      Prajem ti krásnu nedeľu, hádam sa už začne trocha ochladzovať!
      Pááá

      Odstrániť
  8. Dani, zákusok ku kávičke mám rada aj ja :) aj keď podľa odborníkov sa nemá káva piť spolu so zákuskom a vlastne s ničím ale ja si to neviem ani predstaviť aby som si nedala k nej aspoň keksík keď už nemám zákusok... veľmi pekná a bohato zakvitnutá biela fialka, ja som o bielu už prišla a nielen o ňu...Maj sa dobre

    OdpovedaťOdstrániť