streda 29. júna 2016

Vydýchnutie :-)

Ani dnes nevyšívam :-(((

Domov som prišla neskoro, po piatej. Za celý deň som do seba dala iba dva poháre čistej vody. Hlad som nepociťovala, kým som nebola doma. Som totiž ako Pavlovove psy. Kým náš dom nevidím, nie som hladná. Keď vidím náš dom, umieram od hladu.  Potom neviem, kedy jedenie ukončiť :-)))

Aj som si myslela, že sa chytím ihly, ale akosi mi to nešlo. Vybrala som sa von, ale ani to ma nedostalo. Akurát som sa pokochala ľaliou, ktorej rozkvitli prvé kvietky. K ľalii mám mimoriadny vzťah, písala som o nej vlani.





Prešla som sa po dvore, obzrela zeleninovú hriadku, prizrela sa kúskom Furia a Bora a zaliezla domov. Uložila som sa na oddych, manžel ma prikryl dekou a zaspala som :-)))

Rad na môj čaj prišiel veľmi neskoro, preto som si urobila len rýchlovku:



Záverečné skúšky sú za nami, zas sme o rok starší. Áno, učiteľ si prežitý rok uvedomuje častejšie na konci školského roka, ako na svoje narodeniny :-)))

Nech sa vám darí!
Daniela

13 komentárov:

  1. Takže, svokrinej ľalii sa u teba darí ... je krásna ...
    V našom rodičovskom dome v Prievidzi sme mali pod oknami veľa,ale naozaj veľa bielych ľalií ... dodnes si pamätám tú vôňu, ktorá sa dostala cez otvorené okná až dnu, do izieb ... Dom zbúrali, vyrástlo na jeho mieste sídlisko ... Vždy som chcela tieto biele ľalie pestovať aj u nás doma ... konečne sa mi to podarilo a mám dve voňavé krásky pod kuchynským oknom ... paa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lauri, tie bible male aj moja sestra v prednej záhradke, ale keď zomrela, nemal sa kto o ne starať, tak vyhynuli. Nádherne voňajú a sú výborným liekom na rady macerované v alkohole. Tak to ti prejem, nech sa ti krásne rozrastú a pripomínajú domov!
      Pááá

      Odstrániť
  2. Danielko, myslím, že celý den vůbec nejíst, když máš hodně práce (to je jedno jestli fyzické nebo duševní) není nejlepší. Aspoň něco málo ... to jsou rady, viď.
    Tak lilie vykvetla po letech loni a letos opět... to je moc milé. Taky jsme mívali, lépe řečeno babi, ty bílé, nějak vymizely. Vždy jsem je měla spojené s koncem školního roku - k tomu prostě patřily tyto lilie.
    Měj se fajn. Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, veru som ja blbec, viem to dobre a nedržiavam to. Potom sa čudujem, že zo všetkého priberám, keď to, čo by som mala po troche jesť celý deň ja zjem za hodinu-dve, a k tomu večer :-(((((
      Ak sa o biele ľalie nestará, zhynú. potrebujú starostlivosť a lásku :-)
      Jarka, krásny slnečný víkend ti prajem!
      Pááá

      Odstrániť
  3. Mě lilie vymrzly, nebo si na nich někdo čtyřnohý pochutnal......a ty to máš dobré, že máš dva Silvestry a Nové roky.....hezké prázdniny.....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne vymrzla levanduľa a je mi za ňou ľúto, zasadil mi ju vnuk. Mám v pláne kúpiť si novú :-)
      Milky, ďakujem ti prianie. Aj ty si uži leto v domku s vnúčikom!
      Pááá

      Odstrániť
  4. Danielko, neboj, jsi normální. Ani já nemám některý den chuť do ničeho. Ale to zase přejde, neboj!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Libuška, to si vážim, že ma považuješ za normálnu! Dnes je takých málo, všetci sa cítia byť výnimoční, nie normálni :-) A to normálne je predsa to najlepšie!
      Pááá

      Odstrániť
  5. Mam take dny kdy nechci nic delat, a ja jsem v duchodu! Ty si ted potrebujes dobre pres leto odpocinout :-)
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Radka, v takéto dni si niekedy pomyslím, že mi to netreba a môžem školu nechať, ale keď to prejde a škola funguje v normále, si uvedomím, že bez nej by mi bolo smutno. Takže, ako píšeš, oddýchnem si cez prázdniny a v septembri môžem začať od začiatku :-)
      Prajem ti krásny víkend!
      Pááá

      Odstrániť
  6. Dani, krásne prázdniny!!! :):) A oddýchni si riadne, aby si v septembri svieža a s radosťou nastúpila do práce. :):)D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka, veľmi ti ďakujem za želanie! Keby v škole išlo iba o učenie a žiakov, to by bolo! Dnes je to hlavne o množstve slov na papieroch, ktoré ostávajú len slová, za nimi nič :-(((
      Preto to ide dolu vodou!
      Maj sa fajn a užívaj si krásne leto!
      Pááá

      Odstrániť
  7. Pekná ľalia...mám tiež niekoľko v záhrade, po ružiach moje druhé najobľúbenejšie a najvznešenejšie kvety....

    OdpovedaťOdstrániť