pondelok 5. decembra 2016

Symfónia chutí

Za všetky komentáre ďakujem!

Aj keď som mala dnes svoj "modrý pondelok", plán práce ostal nesplnený. Absolvovala som návštevu lekára v doprovode manžela. Lekár rozhodol, že potrebujem odborné ušné vyšetrenie a ja som bola v koncoch. Moja fóbia sa prejavila plačom. Lekár si konečne uvedomil, že je to so mnou  vážne. Aké je však lekárske riešenie môjho psychického stavu jednoduché - ponúkol mi tabletku na upokojenie. To teda v žiadnom prípade! 

V odbornej ambulancii to išlo celkom dobre. Ešte stále ordinuje lekárka, ku ktorej sme pred 34 rokmi chodili s najstarším synom Miškom. Pani doktorka bola už vtedy dobrá odborníčka s ľudským prístupom. Vydýchla a nadýchla som sa a vošla do ambulancie. Po chvíľke môj strach opadol :-)))

Dostala som tri druhy liekov a o týždeň sa mám prísť ukázať. To aby som sa začala pripravovať už od   teraz :-)

Dosť bolo môjho sťažovania sa, tu je kúsok romantiky:



A teraz už k téme dnešného príspevku: "Symfónia chutí". Presne tú som dostala od Márie, priateľky na G+, s ktorou sme sa, bohužiaľ, obišli na sobotnej akcii v synagóge v Ružomberku. 

Mária vyrába džemy a marmelády tých najrôznejších chutí. Tri z nich sa dostali až ku mne. Majka, moc ďakujem!!!!!!

Pridať popis

Mária mi dodatočne upresnila zloženie prvej várky, vlúdila sa chybička, v skutočnosti to je kivi a banán
pôvodne som myslela, že ich ochutnávku nechám na Vianoce, keď prídu domov deti, no,
neodolala som a otvorila práve kivi a banán a poviem vám, skveléééé!

Pred piatou mi napísala Jarka v komentári, že si práve chystá čaj o piatej. Ja som vtedy práve fotila hodiny. Moja voľba bola teda jasná, dám si presne taký, ako ona :-)


posledný kúsok zázvoru, musím doplniť zásoby :-)
čo budem trocháriť, dám si vyše litra :-)


Nech sa vám darí!
Daniela



9 komentárov:

  1. Daniela, to musí byť mňamkové, také som ešte nejedla.
    Krásny advent.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    tak teraz vidím, že som zle tipovala výšivku :-)
    Džemy vyzerajú priam luxusne, verím, že je to dobrota. Z banánov som džem ešte nerobila...
    Pá, pekný deň!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielka, vidim, ze si svoj strach prekonala a to je dobre...budem drzat palceky o tyzden :-) Tie dzemiky vyzeraju super...banan a kiwi by ma nenapadlo dat dokopy a pritom to moze byt naozaj velmi chutne :-) Maj sa krasne, papa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Beautiful update on the stitching and yummy looking jam!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, to mne mrzí, že máš zdravotní problémy, ale neboj, jestli jsi u té správné doktorky, tak bude brzy dobře! A neplač, všichni na tebe budeme myslet a držet pěsí! Hodně zdravíčka přeji!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prajem milý večer aj ja,teším sa, že ste nakoniec išli k lekárovi, aj keď chápem, že človek má strach. Verím, že sa to konečne prelieči poriadne a už Vás ten zápal nebude trápiť. Ten exotický džem vyzerá naozaj zaujímavo. :) Čítala som si aj predošlé príspevky a zaujal ma spôsob zvážania dreva. A zmeškala som Vaše narodeniny, tak o to srdečnejšie takto oneskorene posielam veľké gratulácie a prajem len to najlepšie! :) Veru, čajom a láskou netreba šetriť. :) Skoré uzdravenie želám. Nech Vám všetci robia radosť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danielko, věřím, že ti paní doktorka pomůže a bude zase dobře... moc ti to přeju. Džemy jsou prazvláštní kombinace... jsou tam samé dobroty, tak jsou určitě dobré..už teď vím, že se mi výšivka bude líbit.. romantika to je ono... hihihi ...a tento čajík co jsi pila bych mohla mít každý den a je to skoro pravda, mám ho často... mezi to zelené a bylinky .. už piju každý den pu-erh, ale přesedlala jsem na zelený.
    Měj se co nejlíp, papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Даниела, ты не теряй надежды на скорейшее выздоровления. Пусть все будет у тебя хорошо, здоровья и ещё раз здоровья желаю тебе!!! Джем полезный и вкусный, как и твой чай с имбирем. Здорово! С прошедшим днём рождения тебя поздравляю!!! Благословит тебя Бог и исполнит твои желания! :-))
    Вышивка красивая. Мне нравится!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danuška,
    prajem Ti skoré uzdravenie! Ja používam každý deň premývanie nosa slanou vodou a tým sa vyhýbam ušno-očno-krčným chorobám. Skúsim si čistiť slanou vodou aj zuby, lebo ma trápi zápal ďasna a trojklanný nerv. Verím, že teraz sa Ti podarí vyšiť krásnu záhradu (alebo ulicu?).
    Krásne dni popretkávané láskou!

    OdpovedaťOdstrániť