štvrtok 12. januára 2017

Balík od Nurdan :-)

Ďakujem vám za komentáre! Som rada, že nielen ja som nevedela, ako rastú kešu oriešky :-)

Pôvodný plán dokončiť výšivku mi dnes nevyšiel:



A viete prečo som plán nesplnila? Nuž, keď som prišla zo školy, čakal ma dlho očakávaný balík od mojej drahej bloger priateľky Nurdan z Istanbulu. Už po tretí rok ma obdarovala množstvom darčekov. 

Dnes som zas bola po otvorení balíka celá bez seba. Chvíľou som sa usmievala, ale či veríte, či nie, chvíľou mi tvárou stekali aj slzičky. Všetko som si najskôr rozložila na stole a prezerala si každú jednu vec. 

Po piatej, keď už bola riadna tma,  sa u nás vrátili Vianoce. Von je kopa nového snehu a dlhšie to tak aj ostane, tak prečo nemať vianočnú atmosféru na kuchynskom okne? 



malý vianočný podnos a sobík v bodke :-)
aromalampa a lampášik s meniacim sa svetieľkovaním :-)

dva stromčeky stojace na špulkách :-)
nádherné škatuľky - srdiečková a plechová 


Predposlené mi doslova vyrazilo dych! VERSACE YELLOW DIAMOND!!!!!!!!!!!!!!



Toto ma dostalo! Nurdan, vy viete človeka prekvapiť!

Nakoniec som si nechala šálku:









 
Balík z Turecka cestuje za mnou každým rokom dlhšie. Tentokrát to bolo od 17. decembra. Takmer mesiac :-(
Bohužiaľ, Nurdan balík odo mňa stále nemá, ale spolupracuje s poštou a ja dúfam, že sa k nej dostane.

Nurdan, priateľka moja, z celého srdca vám ďakujem!!!!!!!!!!!!!!


Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. fuuu Danielka!! Parádne veci...viem si predstaviť to očakávanie pri otváraní balíka. Len škoda tej pošty...je to hrozné ako to dlho trvá. pevne verím, že aj ona dostane tvoj balíček. pa a vytešuj sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dárky jsou překrásné. A to přátelství přes hranice je skvělé. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dear Daniela,

    First of all, I am so happy that they arrived without any demages! Secondly I am so glad that you like them!

    You do deserve, more than what we sent!


    Paaaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Daniela, this is so generous of Nurdan!!!
    What a sweetie.
    Glad all these goodies didn't break during the journey and although a bit late, I'm sure you will enjoy them all again next Christmas.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka,
    krásny balík, super darčeky si dostala. Teším sa s Tebou :-) a pevne verím, že aj Nurdan skoro dostane Tvoj balík.
    Výšivka je zlatá, som zvedavá, či z nej bude vankúšik.
    Práve popíjam kávičku, pol dňa som strávila u lekára a na rehabilitáciách, no a o piatej si dám asi biely čaj a spomeniem si na Teba :-).
    Pá, pekný víkend

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, nádherné dárečky jsi dostala.. jeden kousek hezčí než druhý ... určitě dárečky od tebe doputují k Nurdan, i když si dávají na čas .. blíží se pátá a já mám č.čaj se zázvorem, medem a citrónem...
    Užívej si radost a měj se moc fajn, papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to už áno, nečudujem sa že si aj slzičku vypustila, je to nádherné dostať takéto darčeky...to by dostalo každého, teda aspoň mňa určite...Dani nech ti robia radosť.

    OdpovedaťOdstrániť