štvrtok 26. januára 2017

Podľahla som, skúšam smoothie :-)

Ďakujem vám za komentáre! Dievčatko s hračkami sa vám páči, ale teraz, ako som ho obšila je ešte krajšie:



Polievka zo zeleru s guľkami sa vám tiež zapáčila, to ma teda potešilo ešte viac. Len na doplnenie - guľky sú z mletého mäsa, ale ja som ich kúpila ako polotovar, mrazené :-)

Pripravila som si už nové vyšívanie. Bude to len niečo malé a bude z toho darček. Do konca mesiaca nestíhom splniť januárovú úlohu na Christmas Ornie SAL, lebo darček dostal prednosť :-)


Aj do našich končín sa dostala móda smoothie. Ja som mu dlho odolávala. Kolegyňa Soňa si ho robí už vyše roka, dokonca si ho nosí aj do školy. Keďže je to hlavne o ovocí a zelenine, nebola som rázne proti. Ale prečo by som ich mala mixovať? Zuby mi zatiaľ slúžia :-)))

A už som v tom aj ja! Vyskúšala som práve dnes mixovať kiwi, kyslú smotanu (vraj správne by mal byť jogurt, ale doma máme len ochutený a ten ma nelákal), lyžicu medu a do toho mletá škorica. Tej som sa najviac bála, preto som ju hneď nedala, ale len pridala do malého množstva na ochutnávku. Chutilo mi, pridala som teda do všetkého :-)



Nemám žiadny špeciálny mixér - smoothie maker. Použila som náš staručký, štyridsať ročný mixér, funguje stále dobre :-)

Nakoniec môj dnešný čaj:






Nech sa vám darí!
Daniela

14 komentárov:

  1. Danka,
    výšivka je nádherná.
    Som zvedavá, do čoho sa teraz pustíš.
    Smothie si aj ja občas robievam, ja do toho pridávam aj lyžicu chia semienok a spolu pomixujem...
    Dobrý čajík si si vybrala, mám rada túto značku. Ja som si dnes dala nový, ktorý som si kúpila a to Oman pravý (Inula helenium), ktorý je aj na vykašliavanie, tak snáď skoro zaberie. Ale pôžitok s neho nie je :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Какая милая маленькая мамочка:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Your little girl is so sweet. She reminds me of the character in the books they used in school to teach us how to read when we were little :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sa mi sliny zbiehajú na to smoothie ... Ja si ho mixujem s kyslým mliekom, lepšie povedané, s domácim kefírom ... s obyčajným mliekom mi to nechutí ... ale vraj sa môže i s vodou ... a musí byť studené ... teraz, ako mám problém s prieduškami nepijem nič studené, mixér, tiež len obyčajný, odpočíva ... Dani ... výšivka je veľmi milá a pekná ... paa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Your stitching is looking so cute after adding back stitch details:) I am not good at trying new food items and I don't experiment much either because I am a lazy cook.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, výšivka je hezoučká .. já jsem se k smoothie ještě nedopracovala ... starý mixér taky odpočívá ve skříni .. mami někdy vymačkám pomeranč a do toho med nebo na struhátku nastrouhám jablka a má pyré ..
    mně taky chutná černý čaj nejvíc z Cejlonu... papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dobré poledne Danielka,
    pozor na smoothie!!! Je vysoce návykové a když si nedáš pozor,kilečka poletí nahoooru...v létě jsem si dávala dost často a to jsou banány,různé semínka a sladké ovoce a je to mňamka a kalorické..
    Tvé výšivky sleduji a obdivuji..to já neumím..dělala jsem kdysi dávno jen jednoduchou vyšívanou myslím že to bylo zadním stehem a ještě ji mám a je celkem hezká.A tchýňka i mamka trochu vyšívaly,tak mám ubrusy a šetřím si je.Na co se koukám a chystám se vyzkoušet ,jsou vyšívané kytičky,takové ty nopkové..snad se podaří.Hezký den přeji Dáša..je hezky,sluníčko přes okno hřeje..:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Szép hímzett lányka! Kellemes teázást kívánok, Juci.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. The little girl looks even prettier now that you've added the back stitching! I wonder what you will be working on next.
    I love smoothies!! They are a great way to use up those fruits that have past their best (just a little) :) My favourite one is strawberry & banana. I make mine with milk. Never tried one with kiwi fruit, must be delicious.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. My letos od vánoc taky mixujeme....na tom se nic nedá pokazit a tak mbe to baví...hezký víkend!..Míša

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dani, výšivka je překrásná !!! Taky doma mixuji, nejraději mám banány.
    Měj se krásně a přeji prima víkend. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc mila vysivka :-), pripomina mi neco z detstvi,
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Прелестные, милые и трогательные дети, прелестная вышивка и ароматный, полезный чай! Здорово!!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dani, prekrásne dievčatko...neprestanem sa čudovať nad tvojou šikovnosťou s akou vždy rýchlo vyšiješ čokoľvek, tvoja trpezlivosť nemá konkurenciu. Nech sa ti stále darí a môžeme sa všetci tešiť z tvojej vyšitej krásy. Ahoj

    OdpovedaťOdstrániť