nedeľa 5. marca 2017

Kde upratať hračky :-)

Ďakujem vám za milé komentáre!

Moja jednodňová výšivka po druhý raz:



Štrikovanie pribúda:



Týždeň dovolenky som si užila po svojom. Vyšívanie, štrikovanie, šitie a pobyt na dvore s Borom a Furiom. Trocha jarného vzduchu, dosť veľký vietor a dnes po obede aj dažďové prehánky. A zajtra už škola :-)

Dnes som splnila plán práce a ušila som vrecko na hračky. Je dosť veľké, rozmery 39 × 48 cm, zmestí sa do neho kadečo :-)













pristane im to spolu :-)



Po piatej som si urobila zelený čaj s goji:





Nech sa vám darí!
Daniela

14 komentárov:

  1. Aaaaaach.....to je nááááádherná výšivka ,jak na polštářku,tak i na pytlíčku.To bude radosti.A čaj s goji..to neznám.Nebo to je vlastní recept?Kouknu ve Frýdku na nádraží,jestli nezapomenu.Mají tam malou prodejnu se sypanými čaji.
    Hezký deštíkový den.
    Daška

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielko, vrecko i vankúšik jsou tak krásné.. měla jsi dobrý nápad na výšivku ... ten čaj taky neznám, zjistím co je to zač ..
    Hezké pondělí a co nejmíň starostí ve škole! Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka, to vrecúško na hačky je prekrásne. Excelentná práca !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielka, nadherne spracovane vysivky..krasny vankus aj vrecko...parada!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dani, pytlík na hračky je luxusní. Tvé výšivky jsou tak krásnéééééééé. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. You are so fast !! Lovely finishes !!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vous dites merci pour les commentaires,mais vous même n'en faite pas!
    ce n'est pas très juste!même mal poli je dirais!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Congrats on this wonderful finish Daniela ♥♥ I love this blue purse too ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Love your toy bag finish Daniela! This is so pretty and the fabric a perfect match to the stitching colours :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Danielko, jsi všestranná a moc šikovná. Koukám na to pletení, to bude nějaký svetřík? Myslím, že už jsi to psala, ale já to zapomněla, ale líbí se mi vzoreček!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Danka,
    vrecko na hračky je podľa môjho gusta, veľmi sa teším, je peknučké a ešte aj praktické... super, si šikovnáááá!
    Čaj o piatej a nielen ten mám už vyše mesiaca len čierny, iný mi nejde vôbec na chuť :-(
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  12. The toy bag is adorable--I love that idea, Daniela!

    OdpovedaťOdstrániť