streda 29. marca 2017

Marcové jahody

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre na posledný príspevok!

Veru, vyšívam vianočnú ružu a som rada, že to dokážete spoznať aj z rubu:



V obchode sa na mňa usmievali jahody. Krásne, čerstvé, červené, zdravé, akoby ich práve pred pár minútami zozbierali z jahodového lánu. Cena tiež výhodná. Na druhej strane moje presvedčenie, že jahody sú najlepšie v júny, či júli. Tieto sú dovezené z "teplých" krajín a museli za mnou prejsť mnoho kilometrov v špeciálnom balení. 

Už ide len o to, či odolám! Marketing vyhral, môj rozum prehral, kúpila som :-)



tieto som si hneď po príchode domov dala :-)

Skutočne boli všetky prekrásne, bezchybné, len tá sladká jahodová chuť im chýbala :-(

Na druhý deň som ostatné spotrebovala do šľahačky, ale to som musela pridať aspoň dve malé lyžičky cukru:

jedna lyžička cukru išla do jahôd, ktoré som dobre zohriala, mali by pustiť šťavu,
ale jej pustili len málo, aj to svedčí niečo o nich :-(
druhá lyžička cukru išla do šľahačky
na spodok mištičky jahody a banány, na to šľahačka a zas jahody a banán

Tri mištičky - jedna mne a dve manželovi. Mala som úspech, chutilo mu :-)

Takmer presne o piatej som si dnes urobila šalviový čaj:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

7 komentárov:

  1. Jahody sú na fotke krásne, škoda, že im tá chuť a vôňa leta chýba. Tiež som na tom tak, že neodolám a popritom dobre viem, ako je to s nimi :-)) Pekný deň a nech sa darí!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    aj my sme si už pochutnávali na jahodách, mali sme z Maďarska a tie veru chutili ako tie v júli, mňam. Zato tie z obchodu nič moc... So šľahačkou ich máme radi aj my :-)
    Výšivka Ti pekne pribúda, aj som si myslela, že to budú vianočné ruže, teším sa na ne.
    U mňa čajík nebol, ale pri pohári vody som na Teba myslela...
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oh yes, I've been falling for the strawberries too already :)
    Just think, they will taste even nicer in the coming month!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam, také mám moc ráda jahody, snad už budou chuťově lepší a cenově též!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sono golosa di fragole e le coppe che hai preparato le mangerei subito!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, s jahodami odolávám... asi vydržím .. počkám si na období "pravých" jahod .. mám je taky moc ráda... vidíš šalvěje mám dost, roste a rozrůstá se hodně.. letos nechám část ať si kvete jak chce ... je krásná když kvete .. něco bude na sušení a něco na parádu ...
    Hezký pátek ti přeju. Papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak je to veru s tými "zimnými" jahodami...ja im tiež odolávam :D

    OdpovedaťOdstrániť