štvrtok 2. marca 2017

Prečo nezaváram rok 2016?

Ďakujem vám za komentáre! Vždy ma všetky potešia :-)

Už mi chýba len niečo na tú červenú šnúrku, snáď zajtra :-)





Vyšívať som začala v lete 2013. Vtedy som nemala ani potuchy, že sa z toho vyvinie vášeň. Vďaka výšivke som sa dostala aj do sveta blogeriek, získala som veľa priateliek, spoznala veľa nových výrazov, bez ktorých sa vo svete krížikového vyšívania nezaobídem :-)

Najskôr sa mi páčilo, ako si ľudia odkladajú odstrihnuté kúsky vyšívacích bavlniek do rôznych pohárov. Zistila som, že sa tomu hovorí TUSAL. Prečo práve tak, tomu som nerozumela, ale vysvetlila mi to dávno v emaily Rosey.

TUSAL sú začiatočné písmená z "Totally Useless Stitch A Long", čo prekladač preložil asi takto: "úplne nanič steh dlhý".

Od začiatku roka 2014 som si začala TUSAL zbierať aj ja. Odloženie za kalendárny rok som nazvala "zavárenie roka". Robila som to už dvakrát, hneď na začiatku januára - mám zavarené roky 2014 a 2015. 

Už je marec a ja stále rok 2016 nezaváram. Prečo? Nuž, je to jednoduché, nemala som do čoho odkladať tohtoročný TUSAL. Chcela som si každý rok zavariť do rovnakých nádob, ale nezohnala som ďalšiu :-(

Takto vyzerajú dva zavarené roky:



Včera som dostala vzácnu návštevu. Prišla k nám kolegyňa Majka s manželom a synom Samkom. Dostala som od nich darček - cukríky :-)



Môj TUSAL je síce plný, ale rozhodla som sa už v januári, že musí vydržať ešte ďalší rok:



stačí dobre potlačiť a pôjde to ešte :-)

Moje žlté štrikovanie dostalo úzke biele lémovanie. Urobila som ho káčikom 3,5. Myslím, že sú to obyčajné stĺpiky:



Laura odhadla moje plány s týmto čudom - chcela by som to použiť ako dečku na drevený stôl, ktorý však ešte nemám. Videla som to na pintereste a zaujalo ma to. Keďže máme plán práce na leto - premena bývania - vysnívaný stôl je na dosah :-)))

Ale pozor, žlté čudo ešte nie je hotové. Chýba mu ešte malý kúsok. Potom by mali k nemu pribudnúť zo dve ďalšie farby, aby sa mohli na stole striedať podľa počasia a nálady :-)

A nakoniec môj dnešný čaj:

zelený Darjeeling

a k nemu pár sušienok

Nech sa vám darí!
Daniela

7 komentárov:

  1. TUSAL...o tom počujem porvýkrát. Zaujímavé. Výšivka nádherná, som zvedavá na dokončenie. Maj sa pekne, Danka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Beautiful stitching and knitting !! :)Your TUSAL jars are looking nice.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Die Lady sieht sehr schön aus.
    Ich sammel auch meine TUSAL in einem Glas und verarbeitet sie anschließend als Füllmaterial in ein kleines Deko-Kissen.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, to tedy koukám! Co s těmi "zavařenými" zbytky budeš dělat? Je to něco jako dekorace? No, je vidět, že jsi toho musela už hodně vyšít, a máš pořád pro koho? To jsi dobrá.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Как красиво получилось! Очаровательная девушка! И банки с хвостиками ниток мне тоже очень понравились :).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, to se povedlo ... ty nemáš vhodnou sklenici a ejhle přijde návštěva s tou správnou .. náhody neexistují ... co to je TUSAL jsem se dozvěděla kdysi u tebe .. je to zajímavé co dělat se zbytky ... čajíček jsi měla v krásném hrnečku ... já tu popíjím pívo, dala jsem si vepřové nožičky na klouby - hihihi .
    Zatím papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť