štvrtok 23. marca 2017

V Tokiu sakury, u mňa višňa :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre na posledný príspevok!

Stále sa nemôžem dostať do svojej pohodovej nálady. Vidieť to hlavne na tom, že zanedbávam nielen svoj blog, ale aj tie vaše. Do dnes som ani nevyšívala.  Nuž, ale poobede sa ku mne dostala konečne aj lepšia správa a ja som hneď zas s ihlou "lietala" :-)





Nuž, ale štrikovanie mi postúpilo, deka rastie. Pri ňom netreba dávať taký veľký pozor, ako pri vyšívaní:





V pondelok som si myslela, že keď si kúpim novú látku, dostamen chuť na šitie. Nestalo sa tak, látka je stále celá:




V stredu som videla, že v Tokiu začali kvitnúť sakury. Sú prekrásne! Pre Japoncov to znamená, že nastalo obdobie piknikov pod nimi. Musí to byť krásna atmosféra :-)

U nás si na rozkvitnuté stromy ešte počkáme. Teraz sa môžem tešiť z rozkvitnutých konárikov višne na mojom okne:

veľké zelené listy patria lieske, tá už odkvitla



Moje okno v kuchyni mi robí radosť:



Čaj som dnes nemala. Nahradila som si ho horčíkom:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

14 komentárov:

  1. Dobrý večer, teta Danka. Citala som aj predosle prispevky, chcem vyjadrit aj uprimnu sustrast, velmi mi je to luto. Preto ma tesi, ze Vasa dcerka Danka a ceresnove kvietky Vam urcite vycarili mily usmev. Ja vzdy obdivujem ceresnu, ktoru stretavam na ceste do prace (zasadne idem peso). :) Ale aj tak netrpezlivo cakam na kvety magnolii, ktore mam najradsej, Pred cca 2rokmi som v Tescu kupila sadenicu, mam ju na balkone a dufam, ze prezila tuto zimu a zase podrastie, aby som ju mohla vysadit niekde von, asi pred panelak. A raz, hadam, aj z nej budu padat na hlavy uponahlanych ludi lupienky kvietkov a potesia ich - ako mna. :) Milujem to. :) Deka je nebezpecne super, co nevidiet Vam zhltne sedacku. :)Neustale viac a viac obdivujem tu Vasu sikovnost...na to hadam ani slova nie su. :) Len sa kochat tymi vytvormi treba. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Talented Daniela, what beautiful cross stitching and knitting of your blanket. You have a lovely window.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielka ahoj, akurat som vcera na teba myslela ze kde si...a preco nepises...aj som rozmyslala ze ti napisem, ale reku "nerob paniku" tak som si povedala ze napisem po vikende, kebyze sa neozves :) Ale okrem toho ze sa ti nechce, je vsetko ok :) Dcerke drzim palce nech sa jej v praci paci...Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná deka a už je jí pořádný kus! Dceři přeji vše dobré v nové práci. Posílám jarní pozdravy z Čech. Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty tedy s dekou jedeš...a pak, že nic moc neděláš...S tvou dcerou jsem ráda,je fajn dělat něco, co člověka těší...A kvetoucí větvičky jsou pěkné, už aby to bylo venku. Pa. Pěkný den.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vidím, že je nás víc, co nejsme ve své kůži, ale ty jsi stále i tak pilná! Koukám, že jsi začala nějakou kočičí výšivku! Moc krásné a také chválím deku, paráda.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. The cat stitching looks rather fun & love your new fabric stash!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danielko, kočičky se pěkně klubají i deka. Sakury mám taky ráda, vůbec všechny stromy, když kvetou. Dance přeju všechno nejlepší a ať se jí daří !
    Na tvoje okénko je hezký pohled.
    Měj se co krásně jarně. Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dani ... už som mala o teba aj trochu strach ... ale úplne chápem, že v takýchto chvíľach myslíme na celkom iné veci, ako na blogovanie ... poznám to ... Ďakujem, za nový príspevok ...dokazuje, že čoskoro bude všetko v poriadku ... :) Deka rastie do krásy, tvoje okno dýcha jarou a Danke prajem v novej práci všetko dobré ... pa ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Blanket is coming along so nicely. Cat looks so cute.

    Take care of yourself Daniela ♥♥♥

    Paaa and meyoowww

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Both stitching and knitting are looking good. Lovely fabric!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pletená deka je fakt moc pěkná. Už jsi udělala pořádný kus. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Very pretty stitching, such a sweet little cat. And a beautiful quilt!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dani, taktiež pozdravujem Danku. Teším sa s vami. Deka napreduje úspešne. :) Zdravím Ťa. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť