sobota 4. marca 2017

Vankúš č. 27

Ďakujem vám za komentáre! Najviac ma potešilo, že obsah príspevku ste neoznačili za samochválu. Mne sa však obidve dielka tak moc páčia, že som sa bála, aby to nevyznelo presne tak :-)

Popri dnešnom varení som trocha štrikovala, popri sledovaní cyklistiky som vyšívala, šiť sa mi však nedá robiť popri ničom (niekomu popri počúvaní hudby, mne nie). A práve šitiu som sa venovala najviac, tak začnem tam - vankúš. Myslím si, že januárová kúpa látky sa vydarila :-)

niekomu pomôže sladko spinkať :-)






Cyklistiku začali vysielať až o 14:00 a ako povedal sám komentátor, škoda, že nezačali aspoň o 15 minút skôr, pretože vtedy sa udialo toho veľa, dokonca aj odstúpenie Sagana :-(

Pozrite sa na srdiečko, ktoré sa mi podarilo vyšiť za dve hodiny sledovania cesty upršaným Toskánskom:




Začala som robiť ďalšiu pletenú dečku. Je to z vlny poriadne starej, ale v podstate novej, lebo bola ešte v pôvodnom balení. Jej značka je Perleta, robím na ihliciach 3,5 na 80 očiek:

tu sa zdá byť lesklá, ale v skutočnosti nie je taká
 foto som robila iPadom a dala som na FB do skupiny Štrikujeme, pletieme, ktorej členom som pár dní a len tak čumím, čo naše "štrikovačky" dokážu

Ešte môj čaj:


jazmínový :-)


Nech sa vám darí!
Daniela

11 komentárov:

  1. Adorable pillow finish!
    Cute little heart and great start on the knitting project.
    Have a lovely weekend.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A wonderful pillow came out ♥♥♥ The little roses heart is so lovely too ♥♥

    Great start for blanket. You are such a busy bee ♥ Well-done Daniela

    Paaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Милая, трогательная, нежная, красивая подушечка!!! Даниэла, молодец!:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wonderful pillow so cute.
    Love your sweet heart and knitting .
    You are a very busy lady.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Opravdu krásný polštářek, to budou sny...Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lindo trabalho essa almofada parabéns

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ein sehr schönes Kissen.
    Auch den Herz sieht wunderbar aus.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jo, štrikovačky jsou šikulky, to je jasné. Já už toho tolik neumím jako dřív, ale pořád se o něco pokouším. Teď zrovna nevím, co bych a hledám inspiraci a nenalézám.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dani, teda ten polštářek je překrásný!!! Líbí se mi moc i srdíčko . Dečka na nový stoleček je supr, jsi fakt šikulka!!!
    Nová dečka se Ti hezky rýsuje.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Lovely stitching and cushion!! The knitting project looks good too:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Danka ten vankúšik je nádherný a hneď by som sa pustila do vyšívania ale teraz štrikujem a všetko ostatné stojí. Dcére robím vestu :) Keď budem mať niekedy vnúčatko tak sa pokúsim vyšiť taký milý vankúšik. Chválim!

    OdpovedaťOdstrániť