pondelok 13. marca 2017

Vôňa pomarančov

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre na minulý príspevok!

Zamilovaný pár:



Tak si predstavte, aká som ja netrpezlivá. Nemohla som vydržať do dnes, chcela som štrikovať hneď! Znovu som otvorila môj kufor a celý som ho prehrabala. Môj plán sa mení nie zo dňa na deň, ale z hodiny na hodinu :-)

Veru tak, ani teraz neviem, ako bude nakoniec deka vyzerať. Najskôr som začala len ako učenie sa, teraz chcem aspoň menšiu deku. Pribudlo mi veľa :-)




Neviem, ako to v nasledujúce dva dni vydržím v škole bez štrikovania. Budú to dlhé dni, lebo už zas maturujeme. Robíme externú časť a písomnú formu so slovenčiny a cudzích jazykov. Na matematiku, ktorá je u nás len dobrovoľna, sa nám zas nik neprihlásil :-(

U nás doma to dnes voňalo pomarančovo. Už včera som si 5 pomarančov poriadne vyčistila a na noc dala do octovej vody a dnes som ich uvarila, nakrájala a robila som z nich džem. Vlani som ho robila prvý raz a mal u našich detí úspech. Kto chce vidieť podrobný fotopostup, kliknite si TU!

Tu je výsledok mojej práce a večera k tomu:







Môj čaj o piatej:


minule sa mi uvoľnila škatuľka, čaj som konečne mohla presypať z pôvodného balenia



Ďakujem vám, že ste sa aj dnes zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

26 komentárov:

  1. Daniela, I love orange jam ♥♥♥ Yours looks so delicious too ♥♥♥

    I am not neither talented nor good on knitting. Only I know that you are also fast within knitting too ... Blanket looks very interesting to me.So looking forward to see the next development.

    Have a great new week ♥

    Paaaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka, ja Ťa obdivujem. Ty si neuveriteľne húževnatá, obdivujem Tvoj zápal do práce. Fakt obdivuhodné.Ty tie krásne ručné práce priam chrliš. :)
    Prajem pokojné maturitné dva dni.
    Dani, náš jazvečík Herynko je už dva roky v psačom nebi. :(:(:(
    Maj sa krásne. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť


  3. Szerelmes cicák, imádom! :)

    W miłości kotów, kocham go! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobrý večer teta Danka, ja som fascinovaná odvčera tým karfiolovým receptom, zajtra sa ho chystám robiť. :) No a dnes tento džem! To je výzva, džem som v živote nerobila a začať pomarančovým bude iste viac cool (pre môjho syna) ako marhuľovým. ;) Tak hádam sa raz odhodlám.Deka bude určite wow.:) Už teraz tak vyzerá. A my by sme s dcérkou chceli poslať obrovitánske ďakujem, objatie a pusy. ♡♡♡ Dnes sme si našli balík a vykúzlil ozaj nesmiernu radosť. "Poklady" už majú miesto vo vrecku a macík stráži sladké sníčky. Vraj sú kamoši (čosi mu vykladala pred spaním).:) Naozaj roztomilé srdiečko zdobí okno, aj so sobíkovým. Hmm...a my sme furt premýšľali nad poďakovaním za prvé prekvapko a tu druhé. Naozaj veľké objatie posielame. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkné kočičky:)Džem může být dobrý,ale mně by tam vadily ty kousky.Mám ráda,když je džem jemný:)A moc se mi líbí všechny ty tvoje konvičky na čaj:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zdravim Danka! Nezlaknite sa, ziaden anonym! Musim uz poriesit to prihlasovanie, aby som "nestrasila"
    Ďakujeme s dcerou Veronikou za pozdrav, bola uplne unesena vašou odpovedou.....stale pozera na tie rozne čaje, cajnicky a šalky...
    odporucila som aj sestre vas blog, hlavne kvôli fotopostupom varenia....dalej som zistila, ze moj manzel pozna uz davno blog vasho manzela, je tiez vcelar....
    To len tak pre info....

    Mam pre vas tip, neukazete nam vasu "cajovu zbierku - šálky, plechovicky....? To je zvedava Veronika, ze kolko ich mate :-)...s pozdravom Maria H.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danielka, treba štrikovať pri maturite... :) bola by aspoň sranda a napätá atmosféra by sa trocha odľahčila... pa Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super recept na džemík. Určite vyskúšam.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Cute cats love them . Food looks yummy.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Cute cats!! Love the colors on your knitting:) The jam looks yummy too!
    I am super jealous of your productivity, you do so much in a day :D
    Lovely tea set :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dani ... tvoja deka ma opat fascinuje ... pekne farby, zaujimavy vzor ... tiez sa chystam na hackovanu deku zo stvorcov ... Ale nemam taky zazracny kufor ako ty ... Ja sa teraz vo vlnach velmi nevyznam ... nieviem sa rozhodnut o farebnosi, a treba mi vlnu nakupit ... ale kolko? ... Tak deku stale odklad ... A pre toto ta obdivujem ... Ty neodkladas, urobis a basta ... :) si sikovna ... A ten dzem ... ten nema chybu ... Vonia az ku nam ... :) Dani, maj sa dobre papa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ciao Daniela, sei bravissima, sono belli i gatti, molto bella la coperta e la marmellata sono sicura sarà deliziosa!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dani, kočičky jsou moc pěkné. No a s dekou jsi teda pokročila o velký kus. Vypadá parádně, jsi fakt kočka.
    Pomerančový džem vypadá báječně a určitě je dobrý.
    Dani, měj se krásně. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Little kitties are coming along nicely!
    I'll pass on the marmalade, unfortunately I do not like it. although it does look really appetising ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Vidím, že tě to pletení pořádně chytlo, také jsem to tak jeden čas měla, jsi pilná a mooooc šikovná!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Dani, udělala jsi spoustu pěkné práce. Recept na džem je tůze zajímavý.M.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Pomerančový džem neznám, nedělala jsem ho, ale začínám přemýšlet, že ho asi vyzkouším. Určitě bude moc dobrý. Danielko, ani já bych se na tu matiku nepřihlásila. Teď už vůbec, ale ani v dobách školní docházky ☺☺☺

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Danielka, nestiham sa cudovat...mesiac som tu nebola a vidim, ze okrem vysivania aj strikujes a hackujes...sikulka :) Deka vyzera velmi dobre, som zvedava na vysledok :) A ten dzemik..jednym slovom mnam...kedy to vsetko stihas? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Danielko, koukám co všechno stíháš dělat, štrikování, vyšívání, zavařování... líbí se mi jak se těšíš na štrikování, je vidět, že to děláš s velkou chutí..
    tvůj blog je hodně inspirativní..
    Přeju tobě i dětem úspěšné maturity . Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Danka,
    Ty si teda šikovná :-) stíhaš vyšívať, štrikovať, zavárať, pracovať...držím Ti palce, aby Ti energia dlho vydržala. A ďakujem za mail, ozvem sa....
    Aj ja som už varila pomarančový džem, ale mala som trošku iný recept. Ja som momentálne rada, keď stihnem navariť a upratať, viac momentálne nedám.
    Škoda, že ma nebaví štrikovanie, ešte možno háčkovanie by som dala, keby ma niekto motivuje :-)
    Teším sa na tú ačokču, pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Liebe Daniela,
    vielen Dank für deinen Besuch bei mir.
    Wie niedlich die Katzen aussehen, auch die Decke sieht toll aus .... leider kann ich das Rezept nicht lesen ;-(
    Herzliche Grüße an dich, deine Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Liebe Daniela,
    die beiden Katzen sind herrlich!!
    Ich bin zur Zeit auch viel am stricken - wenn ich Zeit habe. Die bunten Farben passen toll dazu. So sieht es viel fröhlicher aus.
    Liebe Grüße
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Как трудно устоять перед таким вкусным вареньем, бутербродами и ароматным чаем, вкусно!!! :-))) Замечательная и трогательная парочка чёрных влюблённых котиков! :-) Апельсины - это радость! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Noooo, deka vyzerá zaujímavo...vidíš Danka, keď si dávala recept na pomarančový džem mala som v pláne uvariť ho keď budem mať viac pomarančov a keď som ich mala počas Vianoc a ešte aj dlho potom plno, už ich nikto nejedal tak som si ich odšťavovala, nenapadlo ma využiť ich na džem, zabudla som na to. Idem si ho hneď odpísať nech ho mám na očiach :) Ahoj

    OdpovedaťOdstrániť