pondelok 10. apríla 2017

Dve kolá zahrievania :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre na posledný príspevok!

Dnes bol ďalší krásny deň. Možno aj preto, že som mala voľný deň :-)

Hneď z rána som dorobila ďalší rad na deke. Zostáva mi ešte 200 g sivej vlny a tak si musím dobre rozmyslieť, či spraviť ešte jeden rad a potom už posledný - sivý.  Snáď mi to vyjde :-)




Postúpila som aj s výšivkou:



V zime bol Janko (zať manželovej sestry) spíliť suchý strom v lesíku, ktorý patrí aj manželovi. Práve preto strom rozdelil na dve časti, i keď si manžel nároky nerobil, lebo pri pílení nepomohol. Od zimy boli dve kôpky dreva na lúke za dedinou. Minulý týždeň Janko zas pripomenul, aby sme si po drevo išli :-)

Manžel dnes naštartoval vhodný dopravný prostriedok - mini traktor - a drevo na tri razy doviezol:

prvý dovoz

treba trocha prifúkať kolesá :-)

Keď išiel druhý raz, išla som s ním:



druhá jazda, ja som si nadbehla :-)







dva kusy a máme plno :-)

zostatok na tretíkrát
Tak toto bolo prvé zahrievanie pri našom dreve. Samozrejme, len pre toho silnejšieho. Ale Janko sa zahrieval už aj pri pílení :-)

Druhé zahrievanie si manžel mohol nechať na zajtra. Nuž, ale on sa do toho pustil ešte dnes. Zajtra sa nebude môcť ani hýbať:





Kým sa drevo dostane do pece a budem sa pri ňom hriať aj ja, manžel sa zahreje ešte pri pílení a rúbaní. To preto je jemu vždy teplo a ja mrznem :-)

Cestou domov som si odfotila to, čo ma upútalo:





jar a staré lístie

puky a krásna modrá obloha

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

11 komentárov:

  1. Deka je moc pěkná a taktéž i vyšívání.
    Hezké dny!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Farby, vzor na deke je uplne uzasny ... ale lamem si hlavu, ako to robis ... Dani, nemohla by si nam to v poslednom rade ukazat? A kolko vlny je treba na taku strikovanu deku ...
    Fotocky su ako vzdy fajnove, manzel sa teda vcera narobil ... Mal by sa setrit ... :) ze pozdravujem ... Papa L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A rebarbora rastie? Lebo ak nie, kupim v BA na trhu uplne novu rastlinku a poslem ... :)

      Odstrániť
  3. Danka,
    deka je nádherná, páči sa mi sivá v kombinácii iných farieb. No a výšivky Ti krásne pribudla, teším sa na ňu. Ja som včera konečne vyšívala po 10 týždňoch, aj som to včera dokončila :-) normálne sa prekonávam...
    Manžel si teda popracoval, mal by sa šetriť a dnes len oddychovať :-) poznáme to, keď nám priviezli 7 kubíkov dreva, manžel rúbal, ja som ukladala, tak viem, aká som bola potom unavená...
    Pozdravujem, páááá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Both your knitting and stitching are looking pretty!! :)
    That's a big heavy work to cut and pile up the logs. Have you ever tried cutting wood?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Die gestrickte Decke wird wunderschön.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Одеяло и вышивка, мне понравилось! И ваш муж - герой!
    Deka a výšivky, sa mi páčilo! A váš manžel - hrdina!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. След просто восторг!!! Садовые работы впечатляют!
    Желаю вам солнца и тепла!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ej, Dani, ale dreva krásneho ste doviezli. Môže aj zima prísť. Ale radšej nie!!! Až potom. :)
    Deka rastie do krásy a tie ružičky sú nádherne romantické.
    A chytá ma hlad. Dala by som si tej hrachovej a aj babu. Mňáám. :) D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danielko, krásně si vše nafotila. Manžel je tedy dobrý. Jirka toto dělal kdysi taky.. tu palici jsem vzala do ruky a byla jsem šokovaná jak je těžká a ještě s ní pracovat.. i když jde o chlapa. Milovala jsem ten zvuk, když dřevo po tich ránách začlo pukat. Dřevo vás potom krásně zahřeje.
    Posílám k vám pozdravení. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. La coperta procede alla grande, il ricamo è bellissimo! Bravo il marito che prepara la legna per l'inverno!

    OdpovedaťOdstrániť