sobota 8. apríla 2017

Kvietky odolávajú bláznivému aprílu

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre na posledný príspevok!

Včera som zas nič nerobila. Najskôr sme mali doma návštevu a potom sa mi do ničoho nechcelo pustiť. Dnes som zas bola ja na návšteve u Lenky. Takže ani dnes sa nemôžem pochváliť s ukončenou výšivkou:





I keď si počasie robí stále čo len chce, kvietky mu odolávajú. Keď nepršalo, vybrali sme sa s Lenkou na prechádzku po ulici. Urobila som si pár pekných záberov:









Večer mi poslal niekoľko fotiek aj Miško z mníchovského West parku:







tam sa ukázalo aj slniečko :-)






Zajtra by už malo byť o niečo krajšie, tak uvidíme :-)

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

12 komentárov:

  1. Dani, moc pěkná výšivka a krásné foto květin. Posílám pozdrav. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Der Frühling ist jetzt überall, in den Gärten und auf deiner Stickerei.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tvoje fotky i Miška ... to je pastva pro oči .. tady zatím slunečno až na ty rána .. brrrrr ..
    Hezkou neděli ☼ papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. lovely stitching , and what pretty flowers .

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Great progress on your stitching and some beautiful photos!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásně zachycené jaro...Mávám ze slunečné Moravy.H.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wunderschön, deine Rosenranke.
    Tolle Blumenfotos.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dani, ani sa mi nechce veriť že sú to zábery z Oravy, veď u vás je všetko tak nádherne zakvitnuté, moje tulipány ešte nezačali kvitnúť, jedine hyacinty sú rozkvitnuté a narcisy bohužiaľ nemám ale určite sa chystám na jeseň zasadiť, krásne si to nafotila...výšivky je veľmi pekná a som zvedavá ako bude vyzerať keď ju dokončíš. Danka, želám pekný veľkonočný týždeň

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vyšívané, aj tie ozajstné kvietky kvitnú nádherne - dokonca aj magnólia tam je. :) V mníchovskom parku všetko tiež krásnie. :) Milučký deň želám.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. How wonderful ♥♥♥ Wonderful flowers,spring photos Daniela ♥♥♥ Your rose stitchery is coming along so beautifully ♥♥♥

    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Очень красивые цветы! У вас уже настоящая весна!)))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To je krásnych kvietkov ... na Orave, v Nemecku ... na výšivkých i v prírode ... Jar je taká krásna ... :) paa L.

    OdpovedaťOdstrániť