pondelok 3. apríla 2017

Šijem záclony

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre na posledný príspevok!

Dnes som skončila ďalší rad na deke, ale budem ešte pokračovať ďalej. Je to už dosť veľký kus: 110×113 cm. Išla som fotiť teda von, ale stihla som to na poslednú chvíľu, lebo prišla poriadna búrka, dokonca aj s krúpami. Prvé kvapky spadli aj na deku:


Výšivka sa musela uskromniť a na dnes jej musí stačiť len pár krížikov:



Celý minulý týždeň sme v mojej triede riešili vzdelávacie a výchovné problémy. Dievčatá sa tvária ako dospelé a správajú sa ako male nezodpovedné deti. Dala som im úlohu na víkend: každá sa zamyslí nad sebou, prečo robí druhým to, čo sama nechce, aby sa robilo jej. Dnes prišla za nou šéfka, aby som sa išla pozrieť, aké sú dnes skvelé v školskom kaderníckom salóne. A stálo to zato. Svojou prácou ma moc potešili:







Podvečer mi telefonovala mladá kolegyňa Majka, ktorá už pol roka býva v novom dome v našej dedine, či by som jej neobšila záclonky na dve francúzke okná. Prečo nie? Odložila som vyšívanie a pustila som sa do toho hneď, ako ich doniesla. Domov odchádzala s hotovými:


keď pôjdem k nim na návštevu, odfotím na okne :-)

Čaj som si dnes urobila len taký na rýchlo, z vrecúška :-)


rakytník rešetliakový


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

11 komentárov:

  1. Dani, fascinuje mně četnost tvých příspěvků na blogu. Pletená deka je super i vyšívání je krásné. Ráda k Tobě chodím nakouknout, vždy se dozvím něco zajímavého. Posílám pozdrav na Slovensko. Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta deka, to by byl pro mě výkon na několik životů. Sice vím, jak se to dělá, ale nikdy bych nic tak velkého ani nezačala. Máš můj obdiv.
    No, a nervy se studentkami tedy nezávidím. Přeji ať je lépe, však už začalo, ne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Danka, ďakujem za komentáre na mojom blogu :-).Ja žasne,čo všetko stíhaš...upliesť mega deku, ušiť záclony, nádherne vyšívať a popritom všetkom si v pohode vypiť skvelý čajík. Šikulka.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj,krásně jsem si tu zase početla a pokochala se krásou♥.Ve škole mojí dcery je metoda +like a -like.Každý týden v pátek si třída na chvilku sedne a na tabuli se olaikuje .Každý musí dát jen + a jeden -.Výborná zpětná vazba :-)).Štasné dny.M.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful stitching update & great progress on the blanket :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Love seeing the blanket grow, Daniela--it is looking beautiful! Hope you are enjoying a lovely spring day :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne účesy robia dievčatá. A ružový púčik krásne vyrástol. Dúfam, že tie moje ozajstné sa tiež uchytia. Jednu starú ružu pred domom zasadil ešte môj otec (presadil ju z nášho rodinného domu), rástla tu dosť divoko celé roky. Pred pár týždňami som ju ostrihala - 1.krat v živote som ruže strihala, tak som so strachom čakala, či to moje "kadernícke" úsilie prežila. Našťastie, už má nové listy. :) Deka krásne rastie, ako po daždi (keďže vraj mimnule na ňu stihlo pár kvapiek cupnúť). :) Milý večer želám a krásny týždeň.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danielko, krásné účesy ... děvčata jsou šikovná.. už chybí jen šaty a jít na taneček .. ruční práce ti jdou tedy pěkně od ruky ...
    Moc tě zdravím. Pa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I loved seeing all your March 2016 cross stitched projects. Gorgeous! Your knitted blanket is going to be so warm and pretty. What beautiful hairstyles! And such interesting teas too!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Your blanket is growing and looking lovely and warm.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dani, čo ty všetko stíhaš, ja ťa neprestanem obdivovať a samozrejme želám, nech ti ten elán, chuť, ochota a trepezlivosť zostane stále, škoda že nebývam niekde bližšie :( maj sa pekne

    OdpovedaťOdstrániť