sobota 15. apríla 2017

Sviatočne

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre na posledný príspevok!

Mne sa včera naozaj začali sviatky. Užívala som si večer s rodinkou a tak som sa nedostala ani k blogu. Dnes sme sa spoločne dali do varenia. Lepšie povedané - všetci pracovali a ja som len dirigovala a pritom štrikovala :-)

Najskôr výšivka:




Prajem vám všetkým pokojné veľkonočné sviatky! K tomuto prianiu obrázok od Josefa Ladu:



Začnem pekne po poriadku. Včera sa po obede ukázalo aj slniečko a to som využila na prechádzku:







Čaj som vymenila za pohár mlieka:




A potom som si upravila kuchynské okno:





krasliciam od Laurinky sa veľmi teším :-)

Dnes to od rána vyzerá na dážď, ba aj na sneh, ale vydržalo bez :-)))
Takže som bola zas v prírode. Doniesla som si vŕbové prútiky na ďalšiu výzdobu:








Čaj som zas mala neskôr. Už sú dni dlhšie a tak sa mi to bude stávať častejšie:


zelený, mala som nejaký zbytok v malej škatulke, tak som ju vyprázdnila :-)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Milá Dani, přeju veselé velikonoční svátky celé Tvé rodině. Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Happy Easter, Daniela!
    I like your Easter decorations!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Love your colourful embroidery and your lovely Easter decorations :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, také přeju k vám domů hezké velikonoce .....
    Fotky jsou opět nádherné... všude máš krásnou výzdobu ..
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. С Праздником Светлой Пасхи! Венок очень красивый!! А на каких языках написано слово " молоко" на коробке?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka ... máš krásnu výzdobu ... teší ma tvoja radosť z kraslíc ... ani nevieš ako ... ja sa zas vytešujem z tvojej sliepočkovej dečky ... :)
    Dani, prajem ti príjemné prežitie zvyšku sviatkov ... uži si pekné chvíle s rodinou ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť