štvrtok 6. apríla 2017

Užívam si pravý aprílový deň :-)

Vitajte u mňa!

Rozkvitla mi krásna ruža:




Ďakujem vám za komentáre na posledný príspevok, len škoda, že nik neodpovedal na moju otázku. Ale verím, že keby ste so mnou stáli pred binárnymi hodinami, rýchlo by som vás to naučila :-)


Tak ideme na to spolu:

Vľavo od zelených čísel:  spočítame zelené čisla, pri ktorých je červená jednotka:
4 + 8 = 12 hodín

Vpravo od zelených čísel:  spočítame zelené čísla, pri ktorých je červená jednotka:
16 + 32 = 48 minút

Takže: na nákup som išla o 12:48 


Po pár takmer letných dňoch sa k nám dostavil pravý aprílový deň. Počas neho sa vystriedali na oblohe tmavé mraky so slniečkom, dážď s krúpami a so snežením, silný vietor a bezvetrie, ale boli aj chvíle, kedy sa kvapky na tráve leskli pod lúčmi slnka. 

Domov som dnes prišla už na obed. Pripravila som obed, čítala som, trocha aj podriemala, vypila som si kávu pri vašich blogoch a nakoniec som sa pustila do vyšívania. 

Mala som v pláne, že po čaji o piatej pôjdem na prechádzku. Mám veľmi rada tieto zmeny počasia a rýchlo sa meniace pohľady na oblohu a Choč. O piatej som plán zmenila :-)

Najskôr idem von a čaj si urobím po návrate. Budem ako zmoknutá sliepka, zázvorový mi dobre padne :-)

Za 1,5 hodiny von som si užila a to, čo niekto považuje za hrozné, mne pripadalo super :-)

Tri pohľady na Choč:

keď som vyšla von
toto nie je chyba, to je tiež pohľad na Choč, len sa dobre zamaskoval do dažďových mrakov
keď som sa vrátila

snežilo viackrát









A moje premočené topánky:


Takto bude pár dní vyzerať moje kuchynské okno:







Premočená, ale spokojná, som sa rýchlo prezliekla a urobila si zázvorový čaj:




tento med manžel držal celú zimu na chrípkové obdobie, našťastie nás chrípka nenavštívila :-)
med je hlavne z kvetu vŕb a trocha z ovocných stromov, je výborný, veľmi chutný (aj pre mňa)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

7 komentárov:

  1. Danka,
    krásne fotky meniaceho sa počasia... u nás síce dnes nepršalo, ani nesnežilo, zato dul silný vietor...skoro nás na večernej prechádzke s Alexkom odfúklo :-)
    Ružička je krásna. Ja som už dávno nevyšívala, nedokážem pri tom obsedieť, keď mi je stále zle, ale dnes som ozdobila aspoň dve vajíčka :-)
    Na okne to máš nádherné, krásne jarné, nech Ti to čo najdlhšie vydrží.
    A tie hodiny sú super vec.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielka, pochopila som ratanie hodin...ale v tej rychloti ako by som okolo nich isla nikdy by som nevedela kolko je tych hodin :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, vyšívaná růžička.. to je krásná klasika ... na hodiny jsem koukala a všude jen domácí hodiny a hodinky .. o venkovních taky nevím ... Já jsem stejným způsobem pozorovala na chatě Špičák, tam mě bavila mlha i déšť .. s čajem jsi mi inspirovala, tady je zima veliká, tak se mi bude hodit - přesně jako máš ty .
    Hezký víkend ! papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. U nás je dnes tak, akurát bez tých vločiek, myslím, že na jednej fotke to tam sneh bodkuje :-) Tak pekný víkend, asi bude liať, tak nech nám to tvorí všetkým :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful update on your stitching Daniela.
    Wish I could join you for those lovely walks!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Love your stitching piece, Daniela:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Už som to aj ja pochopila tie hodiny ale pokiaľ sa k nim dostanem určite to zabudnem :) Dani pekne si si vyzdobila okno, veru je to už pekné keď vonku kvitnú kvietky a je čo odtrhnúť do vázičky, u nás už aj ovocné stromy začínajú rozkvitať...ahoj

    OdpovedaťOdstrániť