utorok 4. apríla 2017

Veľkonočné trhy 2017

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre na posledný príspevok!

Na výšivke mi pribudlo pár lístkov a aj motýľ je už celý:


Včera a dnes boli v Dolnom Kubíne veľkonočné trhy. Je to hneď pri našej škole a ja si ich nikdy nenechám ujsť. Neviem, čo sa so mnou robí, ale tento raz sa mi tam ísť nechcelo. Kolegyne mi dohovárali, že sa vždy len ponáhľam domov, sadnem do kresla a vyšívam. Vôbec nechodím medzi ľudí. Nuž, je to všetko pravda, ale ..........

........ale na ich naliehanie som sa išla na trhy aspoň prejsť. Nakoniec som si kúpila papuče :-)













Už vyše týždňa mám zasadené bylinky, ktoré mi poslala Laura. Som rada, lebo sa prijali a už aj podrástli. To robí to teplé počasie. Môj ligurček ešte v sobotu nebol "predratý" spod zeme a dnes sa už na mňa usmieval:



Dnes som si uvarila anglický popoludňajší čierny čaj a do neho som si dala trocha citrónovej šťavy:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

13 komentárov:

  1. Danielko, já jsem si říkala co to bude za drobotinu a on motýlek ... už nám tady poletují a mám z nich radost .. já ráda chodím na trhy...papuče máš moc hezké, určitě bych s prázdnou nešla, aspoň maličkost .. libeček musím včas nasušit, pěkně mladý .. teď si popíjím čistící čaj a vzpomínám...
    Máme tu po ránu obrovskou mlhu ...
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani, i když poslední dobou mé komentíky váznou, každý den k Tobě nakouknu a obdivuji Tvé překrásné výšivky. Také deka vypadá suprově.
    Fotečky z trhu jsou moc pěkné. Velmi se mi líbí perníčky a tomu kdo je zdobil skládám poklonu.
    Papučky máš parádní a bude v nich hezky teploučko.
    Libeček už chci dlouho a letos si ho určitě koupím.
    U nás byla bouřka včera, naštěstí bez kroupů.
    Dani, měj se krásně. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné papuče a hlavne teplé :-) A super varechy, by som potrebovala dve veľké :-))) staré som vyhodila a teraz nemám :-)) nech darí, Danka, krásne dníky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslím, že bych měla určitý problém odtrhnout se od stánků s dobrotami,košíky a vařečkami. A čím déle bych postávala, tím více by mi pohubla peněženka...:-)
    Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful update on your cross stitching. What a cute butterfly!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I really enjoyed seeing the photos of the Easter market, Daniella! Those beautifully decorated cookies are amazing and the slippers you bought look so warm and cozy :)

    Lovely stitching, as well!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Easter market looks wonderful, Easter cookies are great ♥ Love your sleepers too♥

    Rose stitchery is looking also so lovely♥

    Paaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danka,
    super, že si sa nechala prehovoriť na trhy, ja milujem trhy a tiež si musím vždy niečo odtiaľ priniesť :-) a manžel zostal naprázdno???
    Výšivka je pekná, jarná, ale netrúfnem si hádať, čo z nej bude, nechám sa prekvapiť.
    Mne ligurček z minulého roku neprežil a zatiaľ som ho nikde na trhoch nezohnala, mám rada jeho chuť a vôňu. Nechcem ho sadiť zo semienka, lebo neviem, či by vyrástol, ale semienka pre istotu mám, tak uvidíme.
    U nás sa dnes dosť ochladilo, ale konečne vykuklo aj slniečko.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pretty needlework Daniela and interesting to see your market.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Oh, the market looks fun! Pretty butterfly, too.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Здорово!!! Какая интересная пасхальная ярмарка, глаза разбегаются, так много интересных товаров, отличный выбор для подарков! :-))
    Красивая и нежная веточка, прелесть!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Your cross stitch piece is so beautiful, Daniela!! Nice to see your market.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. U nás sa veľkonočné trhy už nerobia, aspoň nie v takom veľkom ako u vás. Ja mám rada tú atmosféru a aj keď nekúpim takmer nič alebo len drobnosť pre radosť tak sa rada po trhu prejdem....Dobre si urobila že si išla, určite si sa odreagovala a kúpila si si pekné papučky :) pá

    OdpovedaťOdstrániť