utorok 18. apríla 2017

Vybielené :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre na posledný príspevok! Zastavím sa pri jednom z nich. Preeti sa ma pýta, či ukážem teraz moju zbierku šálok na kávu. Nuž, tú by som nenazvala zbierkou, mám ich len pár. Ale páči sa mi, ako mi napísala, že rada vidí, ako pijem každý deň čaj/kávu z inej šálky. A vystihla to na 100% - je to môj spôsob, ako si užívať život! Viem, nie je nič svetoborné, ale mňa to naozaj teší a uspokojuje. Niekto na to potrebuje módne oblečenie, iný množstvo topánok, či drahých značkových kabeliek, niekto cestuje svetom .......... a mne stačia moje šálky a čaj :-)

Včera sa mi podarilo vytiahnuť manžela na malý výlet. O tom budú ďalšie príspevky. 

Teraz len ukážem rastúcu deku a dnešné ráno :-)

Na deke pribudol ďalší rad. Nasledovať bude posledný, celý sivý, a moja zásoba sivej vlny bude "zlikvidovaná":





fotené to je včera podvečer a vidieť, že fajne raší zelená trávička už aj na Orave :-)
Ráno to vyzeralo u nás už úplne inakšie:





Na kostole vidieť obrovský plagát (či ako to nazvať?) k 500. výročiu reformácie. Tu je to z bližšia fotené v sobotu:




Doma sme zostali zas len dvaja. Máme po sviatkoch :-)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

13 komentárov:

  1. Danka,
    deka je nádherná, aj ju budeš niečím podšívať???
    Aj mne sa páči Tvoja zbierka šálok a šáloček, je to také milé, keď nám každý deň ukážeš vždy inú. Ja som moje šálky prednedávnom pretriedila a väčšinu darovala ďalej, lebo som ich už nemala kde skladovať. Teraz už viem, kam by putovali :-)
    No u vás to vyzerá ako po Vianociach, u nás včera večer začalo pršať a pršalo celú noc.
    Snáď ste sviatkovali v pohode a radosti.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka, pekný poveľkonočný týždeň... ani cez sviatky si si neoddýchla a pridala si kúsok dečky :), to počasie je veru aprílové, u nás síce bez snehu ale do nedele rána bol mráz, všetko sa belelo...ďalšia naša spoločná záľuba Danka, šálky. Ja ich mám doma veru dosť a striedam ich podľa nálady a podľa toho čo idem piť, či kávu alebo čaj, muž sa mi koľkokrát smeje že prečo to robím, jednoducho ma to teší a lepšie mi aj chutí keď si zoberiem tú šálku, ktorá sa mi práve v tom okamihu páči :))) Pekný týždeň v práci aj doma. Ahoj

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, s hrnečky to mám podobně ... vybírám si podle nálady a dělá mi to radost.. i v práci jsem mívala asi 6 hrnečků a mohla jsem si vybrat.
    Jsem zvědavá na vaše výletování.
    U nás dnes chumelilo, ale brzy byl sníh pryč. Takové počasí akorát zalézt do teplíčka s čajíčkem, já si asi dám směs domácích bylinek.
    Přeju ti krásné dny. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. You do have a rather fun & extensive mug collection :) They all look great. We too had a quiet Easter break & it was lovely to relax a bit. Our weather wasn't great but much nicer than yours!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Liebe Daniela,
    sehr hübsch sieht deine bunte, warme Decke aus .... die braucht man bei euch auch, bei dem Schnee!!!
    Ich hoffe sehr, dass du schöne Ostertage hattest,
    viele liebe Grüße, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Každý den jiný šálek? To je zvláštní způsob, obvykle lidé používají ten svůj "nejoblíbenější". :-) Ale jo, proč ne, každý máme své specifické zvláštnosti, které nám dělají dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Deka je parádna ... určite aj hrejivá ... Dani, tiež som už rozmýšľala, že ti navrhnem predstaviť nám tvoje šáločky ... tak ... kde budú pokope ... :) Jednotlivo ich už poznáme ... :) Ja mám obľúbenú šálku na kávu, inú na čaj ... zvyčajne ich nemením, aj keď rôznych šálok v našej rodine je dosť ... Počasie je hrozné, u nás nie je sneh, ale poriadna zima ... Dnes som presádzala šalát v sklenníku ... tam sa dalo ... :) Dani paa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. o that is a lot off snow at this time of year !!
    i like your blanket .nice work
    have a nice wwek

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No páni, deky už je pořádný kus a když vidím tu kopu sněhu, asi bych se do ní hned zabalila s hrnkem něčeho dobrého, třeba zelený čaj s medem, ten mám ráda. Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Uuuuuuf s dekou si mi vyrazila dych...je fantastickaaaaa...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jéjda! Tuším som nedávno stála kúsok od vášho domu :-)

    OdpovedaťOdstrániť