streda 10. mája 2017

Krajina púpavová :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Ani dnes nevyšívam :-(
Ale, aspoň ďalší vechtík  mi pribudol:




Cestou domov, pred našou dedinou, sa mi po tieto dni páči roveň, kde majú ľudia úzke a dlhé políčka, zvané u nás záhumenky. Je čas sadenia zemiakov, zelenajú sa oziminy i jariny,  ale najkrajšie sú práve kvitnúce púpavy. 

Na túto stranu nechodievam na prechádzky, ale dnešný slnečný podvečer som si splnila sľub a za 1,5 hodiny som to prešla celé dookola. Našťastie som si dala aj čiapku, lebo tam prefukoval taký studený vietor, že moja hlava by to bez nej nezvládla :-(







Vyšnokubínske skalky





v lopúchoch občas Bora ani vidieť nebolo :-)





v pozadí Roháče (priblížené)
a tu v pozadí nepriblížené Roháče



Prišla som domov vyfúkaná, ale spokojná a hneď som si varila čaj :-)


čierny - Hawaii cocktail



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

9 komentárov:

  1. Pekne si zladila tie vechtíky. Pekné farby♥ Danka, Ty v čiapke ja teplom zase naobliekaná, lebo mi je zima :-))) Ráno bola u nás námraza, v takých kruhoch sem tam, na tráve. Labuťky sedia na vajíčkach, ešteže si vybrali také slnečné miesto. Potom chodia s malými cez cestu. Tade, kade ľudia. Múdre sú to vtáky. Veľmi. To je zážitok, viedieť to ...Pekné sny a dozvechtíkovania :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta zvlněná krajina mi připomíná Krušné hory, jen záhumenky u nás chybí. Krásná procházka, jen kdyby se jaro už chtělo probudit. Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka, v nádhernom kraji bývaš.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, u vás je pěkná krajina do všech stran .. líbí se mi taky ty staré stromy podél cesty ... měla jsi nádhernou procházku a nadýchala ses u vás čistého vzduchu .. fotka s Borem "najdete ho?" je parádní....
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka,
    vechtíky Ti pekne pribúdajú, to sa bude umývať riad :-)
    Krásne fotky, mám rada Tatry a prírodu navôkol, aj naše Roháče som videla v pozadí, tam chodíme každý rok na dovolenku...
    Ja som si včera dala zázvorový čajík s medom a pomarančom.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prekrasne fotky, este krajsia krajina ... Vzdy ked cestujem do BA pozeram z okna vlaku a kocham sa neskutocnou jarnou prirodou ... A hore na Orave je este krajsia, kopce a vysoke hory ... To je nieco pre mna ...:) farby vechtikov su velmi pekne zladene ... Pacia sa mi ... Pa pa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Such lovely Spring photos, Daniela--you live in a truly beautiful part of the world :)

    OdpovedaťOdstrániť