piatok 11. augusta 2017

Na držkovej :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Ručné práce a blogovanie zanedbávam. Teším sa s rodinkou :-)
Popri rozhovoroch po večeroch trocha štrikujem, dokončila som tretie "vianočné" papuče. Sú väčšie, pánske číslo:



Maxíkovi som dala na výber vlnu, z ktorej by chcel on papuče. Vybral si modrú, takže som zas párala:

je to tmavo modrá, aj keď tak na foto nevyzerá




Ráno Miško navrhol, aby som na obed nič nechystala. Mal chuť na držkovú polievku, ktorú ja neuvarím, lebo držky nezoženiem. Už vlani sme na nej boli v Terchovej a bola výborná. A tak sme dostali pozvanie na obed :-)

Držkovú polievku väčšina ľudí nezje, ale v našej rodine je obľúbená. Dokonca aj Maxíkovi chutí. Pre mňa to bola výhra, varenie nie je moje hobby :-)



v poháriku je sladká medovina :-)
ja som si dala kuracie prsia plnené hermelínom so zeleninou, bolo výborné :-)
a všetci chlapi si dali makové šúľance, bŕŕŕ - to pre mňa nie je :-)
Na Rovnej hore sme vyšlapali vyššie, aby Miško mohol lietať s vrtuľníkom. Ja aby som sa mohla kochať výhľadmi celým terchovským chotárom, mojou srdcovkou:







Podvečer som upiekla rebarborový kysnutý koláč:






Je výborný, ale pre nás by stačila polovica. Nie sme rodina na koláče :-)

Stále veľmi teplé počasie spôsobilo, že dnes som si na čaj ani nepomyslela. Pijem veľa citrónovej vody s mätou :-)

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

5 komentárov:

  1. Danka,
    narobila si mi chute, aj v našej rodine obľubuje držkovú a mužíček aj makové šúľance, ja ich zjem, ale nemusím ich často.
    Papučky Ti pekne pribúdajú, som zvedavá na tie Maxíkove :-)
    Ja som dnes mala čaj na cholesterol(opäť), chutia mi čaje, keď majú izbovú teplotu, inak sa z nich začnem potiť.
    Pá, pekný víkend celej rodinke

    OdpovedaťOdstrániť
  2. drštkovou taky můžeme, vařím ji tak dvakrát do měsíce, u nás na Moravě ale i v Čechách jsou k dostání docela dost.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hmm drzkovu ja veru tiez nezjem 😔 Michal ma vsak strasne rad aj nasi. Ked sme niekde v kolibe ja volim kapustovu alebo fazulovu. Michal drzky. A sulance musia byt davam im prednost aj pred bryndzovymi haluskami 😜 uzivajte dnes sa uz da dychat 🙌

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Очаровательные вязаные тапочки! И очень красивые снимки, замечательные виды!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hmm drzkovu ja veru tiez nezjem 😔 Michal ma vsak strasne rad aj nasi. Ked sme niekde v kolibe ja volim kapustovu alebo fazulovu. Michal drzky. A sulance musia byt davam im prednost aj pred bryndzovymi haluskami 😜 uzivajte dnes sa uz da dychat 🙌

    OdpovedaťOdstrániť