utorok 8. augusta 2017

Nad Osádkou

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nevyšívam, trocha štrikujem, ale cítim sa šťastná :-)
Užívam si krásne dni s Maxíkom a Miškom. Celý deň trávime spolu. Maxík mi pomáha pri varení a tak nám to spolu ide pekne od ruky. A zajtra príde aj Jurko :-)

Po včerajšom upršanom dni bolo dnes krásne. Aj teplota tak akurát, vietor v kopcoch fúkal do vlasov a osviežil nás pri chôdzi. Boli sme nad malou dedinkou Osádka. Prekrásny výhľad na okolie, dokonca až na Roháče:


















Domov sme prišli o siedmej:


mám 3 nové čaje, prvý je ovocno-orieškový



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

7 komentárov:

  1. Krásné výhledy. To musela být super procházka. Užívej si kluků.
    Pa Bětka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    teším sa s Tebou :-)
    Pekne si to spolu užite, veď vyšívať budeš, keď bude prázdny dom...
    Prechádzku ste mali krásnu, pekné fotky.
    Ja som dnes mala čaj na cholesterol, je síce nechutný, uvidíme, či bude účinný :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neskutočne krásne je u vás ... tie pohľady ... neviem sa ich nabažiť ... Prajem pekné dni s toľkými chlapmi ... :))))) pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Даниэла, какая чудесная прогулка! Очень красивые пейзажи. Фотографии прекрасные.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milé pozdravy posielam, no, ten ovocno- orieškový bude určite chutný. Ja som dnes dnes pila čaj s názvom Hlavohoj (obsahuje v štedrom množstve Valeriánu) a odporučila som ho aj ďalšiemu spolužiakovi zo sinológie, bolela ho hlava. Hneď sa pýtal, či som nenašla aj čaj s intelektuálnejším názvom ako napr.Hlavolam- akože pre neho. :) Výhľady sú nádherné. U vás asi hlava nikoho nebolí, keď sa denne na takú krásu pozerá. :) Tu v SC nikde nič, len rovina, kam oko dovidí, až kým sa na západnej strane nepotkne o Karpaty. :) Veselý čas s chlapcami želám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Naozaj je u vás krásne. Škoda, že som tam na jar pobudla len pár hodín, rada by som si výlet zopakovala aj v inom období. Na jednej fotke je nejaký bodliak, ale ani to nie je podľa mňa ten pestrec mariánsky. Alebo sa mýlim?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka, teraz máš doma vzácnu návštevu tak daj bokom všetky ručné práce :))) užite si to spolu v zdraví, mňa to čaká na budúci týždeň, tiež príde sestra z Prahy s celou rodinou. Teším sa ako budeme klebetiť, ako im budem vyvárať a vypekať a hádam aj nejaký výletík spolu stihneme, grilovačku a gulášik s celou rodinou. Všetky príspevky čo som nepozrela a bolo ich veru za dva týždne ak nie aj tri dosť som prečítala. Ďakujem ti za ne a teším sa na ďaľšie. Krásne letné dni.

    OdpovedaťOdstrániť