nedeľa 27. augusta 2017

"Párnickô švábkobraňá"

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Tretí zvonček je zatiaľ bez zelenej vetvičky:




Dnes bol 11. ročník "Párnického švábkobraňá" (pekne po slovensky: Párnicky zber zemiakov). Ešte nikdy sme tam neboli, dnes prvý raz :-)














tu sa pripravuje haluškové cesto :-)




My sme si kúpili jeden pravý ovčí oštiepok (syr) s krásnym nápisom: DAJ BOH ŠŤASTIA!

má 450g, za 6 €, dali sme ho do mrazničky a vytiahneme na Vianoce :-)


Cestou naspäť sme sa na chvíľu zastavili v Istebnom pri Lenke. Vypila som si tam citrónový čaj. V Dolnom Kubíne manžel zastavil zas. Vraj sa ideme trocha poprechádzať. To je v preklade, že ideme do cukrárne :-)

Pred piatou som teda mala zmrzlinu a manžel aj zákusky:

hodiny v cukrárni


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

10 komentárov:

  1. Danka,
    peknú akciu ste navštívili, ten drevený kolotoč ručne poháňaný mi pripomenul, ako sa na ňom Kubko vozil ako 4-ročný, len v Zuberci :-)
    Návšteva cukrárne bol dobrý nápad, aj my chodíme radi do cukrárne. Ale väčšinou pečiem doma.
    My sme dnešok strávili kúpaním sa v jazere, asi 50km od nás.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Užili jste si příjemnou neděli a těch dobrot kolem. Určitě bych ochutnala některý závin, zřejmě některý slaný. A oštiepok mám ráda, občas si ho koupím i u nás. Přeji příjemný poslední prázdninový týden ☺☺☺

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Look at all that yummy food and your Christmas design is coming along beautifully!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To som teda netušila, že okrem vinobrania existuje aj švábkobranie. Veľmi pekná akcia so samými dobrotami,tak to by sa páčilo aj mne :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, pěkná akce v krásné krajině. Suvenýry, papání a ten oštiepok se mi taky líbí, ten je z krásné formy.. na vánoce jako dělaný. Uchvátil mi ten krásný kolotoč.. takový jsem ještě neviděla. Včera jsem si koupila dva větší koláče.. měla jsem děsnou chuť na sladké.
    Výšivka se pěkně klube. Papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Your embroidery is going well. I enjoyed seeing the pics.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj ja som bola na Párnickom švákobraní, škoda, že sme sa nestretli. Muzika hrala, ľudia tancovali, aj som si zaspievala.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Potato harvest festival! It looks like fun. And delicious food! I am jealous of the giant cheese. American cheese is like plastic. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Such a nice Potato Festival you got ♥♥♥ I enjoyed a lot ♥♥♥

    As a sweet/chocolate lover, I envy a bit :p what you had :)))

    Embroidery looks great ♥♥♥

    Paaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pekná akcia ktorú ste s manželom ešte krajšie ukončili :)))

    OdpovedaťOdstrániť