nedeľa 13. augusta 2017

Štrikovanie v tráve :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Užívam si deti a prírodu. A k tomu aspoň štrikovanie. To rovno v tráve:


v oblakoch je schovaný Choč

Objektívom sa ja vždy vyhýbam, ako sa len dá. Dnes som urobila výnimku a zapózovala som Maxíkovi. Veď čo by oma neurobila pre svojho vnúčika, nie? Výsledok je katastrofálny. Nie zo strany kameramana, to nie! Modelka je nevyhovujúca!!! Najlepšie roky má dávno za sebou, starostlivosť o telesnú schránku nulová, hmotnosť na dvoch ľudí, autfit priam hrozný, ...... , pozitívum je dobrá myseľ a zmysel pre humor :-)







Našťastie som teplejšie obliekla, lebo hore veru poriadne prefukovalo. Chvíľami by som bola zniesla aj čiapku na hlave. Už mám herpes, zrejme zo slabšieho zápalu. Pobolieva ma jedna strana hrdla a ucho.  Snáď sa mi to nezhorší :-(

Pri odchode sme videli takúto krásu na oblohe:





A modelingu mám na sto rokov dosť! Iba ak sa dožijem ďalšieho vnúčatka vo veku, kedy sa stane kamera jeho hobby :-)

Ešte niečo z dnešnej kuchyne. S Maxíkom sme varili bryndzové pirohy:

veľa práce zastane Maxík, na 15-ročného chlapca je obdivuhodné, že dokáže celý čas tráviť so mnou, teším sa :-)

spravili sme ich 56
pre recept kliknite na link vyššie


Dnes bez čaju.


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Co by babička neudělala pro vnoučka? Fotomodelku i uvaří oblíbenou lahůdku.
    Zdravím na Slovensko. Marie
    P.S. a sluší Ti to.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jaj Danielka, Ty si taký vtipálek. Vždy ma vieš rozosmiať. Ale ja by som k tým Tvojim pozitívam ešte zopár určite pridala: šikovná, zručná, duchaplná a určite vtipná :-). Pekný začiatok týždňa.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie fotky su krasne 😊 Ste na nich presne aka mate byt. Oma, ktora uz za tie roky toho preskakala. Sikovne ruky a laskave srdce 💜 PS: konecne ste nieco priniesli z kuchyne na to som sa tesila najviac 😋

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    krásne fotky Ti Maxík urobil, budeš mať na čo spomínať. A nie si sama, aj ja sa nerada fotím :-)
    Držím Ti palce, aby si bola skoro fit, pekne sa "kuríruj".
    Bryndzové pirohy sú aj u nás in, Kubko ich má radšej, ako halušky, narobili ste mi teda chute...
    Štrikovanie Ti ide pekne od ruky, to pracuješ asi na tých Maxíkových papučiach...
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, jen spolu s Maxíkem vařte .. to je úžasné jak ho to baví ...
    I starší lidé mohou být krásní.. na pohled i uvnitř.. a to ty jsi.
    U tvých fotek jsem vždycky paf ... je to nádhera veliká.
    Přeju ti pevné zdravíčko.. problémy mívám podobné.
    Mávám do daleka. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danuško,náhodou ty fotky jsou super!!!!!Vypadáš na nich velice dobře-žádná z nás už není modelka.hlavně,že umíš krásné ruční práce(se tu u tebe pokaždé kochám)a že máš svoje srdíčko na tom správném místě!Přeju Ti krásné dny!!!Zdena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Čo krásne fotky, Daniela!
    Miloval som ťa spoznať!

    Objatí s láskou!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Daniela you are such a wonderful woman ♥♥ I love you pictures of knitting ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť