štvrtok 24. augusta 2017

Vanička

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Dnes dokonca aj v arabčine, ale jeho obsah sa mi zdá byť dosť mimo :-)

Výšivka mi rastie a stále sa mi viac páči:




Vlani sme s Lenkou našli u nej v dome na povale starú plechovú vaničku. Bola to naša vanička, maminka v nej namáčala prádlo pred praním. Pôvodne to však bola vanička, v ktorej kúpala mňa ako malé batoľa :-)

Lenka mi vaničku dala. Na jar som si do nej zasadila kvietky. Nechtíky a kapucínku. Pôvodne som myslela, že nechtíky budem mať na sušenie. Zistila som, že z toho mála by som nenasušila veľa :-)

Takto rástli moje kvietky:















Aj dnes som si urobila jazmínový čaj, ale obohatený o kúsky manga a citrusov:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

9 komentárov:

  1. I love the way you've used the old bathtub to plant your flowers, Daniela--they are so pretty! As is your stitching--you'll be all ready for Christmas!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach Danielka, kraaasne!! Až mi srdce podskocilo... Tieto vecičky mam veľmi rada :) nech sa im darí, Pa Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kvietkom to v tej vaničke veľmi pristane.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dani, pekne si zdokumentovala rast kvetiniek ... Taketo nadoby su do zahrady ako stvorene ... Aj vyber rastliniek do vanicky je suprovy ... maj sa dobre, pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dani, pekne si zdokumentovala rast kvetiniek ... Taketo nadoby su do zahrady ako stvorene ... Aj vyber rastliniek do vanicky je suprovy ... maj sa dobre, pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, koukám, že už tvoříš na Vánoce, to jsi dobrá. Taky mne to už tento týden napadlo. A ty kytičky nemají chybu!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka,
    kvietkom sa v tej vaničke zjavne páči, sú krásne a super využitie "nepotrebnej veci".
    Výšivka pekne rastie, k zvončeku pribudla i vianočná duľa :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Galvanize bath's turned out a lovely flower garden Daniela ♥

    The stitchery is coming along wonderfully ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danka, máš moje sympatie...aj ja rada využívam všetky staré nádoby a sadím do nich kvietky a takú vaničku sme aj my mali doma a veru neviem kde sa podela...škoda, tiež by som ju tak pekne využila ako ty...rastlinky v nej máš krásne.

    OdpovedaťOdstrániť