nedeľa 17. septembra 2017

Šijem pre kolegyne

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Biely Mikuláš už nepodskakuje, pekne sa zaradil k svojim kamarátom :-)



Včera a dnes som šila vrecúška na bylinky pre kolegyne do školy. Väčšie s mätou je určené pre Gitku a menšie so šalviou pre Janku:






Už pred dvomi táždňami ma poprosila Majka o obšitie záclony. Nuž, najskôr ju bolo treba rozstrihať a potom obšiť. Z jedného veľkého kusa som urobila 4 záclony :-)



Zajtra všetko odovzdám :-)

Čaj som vymenila za cereálny nápoj s vlákninou:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

7 komentárov:

  1. Takže si mala pracovnú nedeľu ... ale vonku psie počasie, vnútri určite teplúčko ... na prechádzky sa nedalo ... Pekné veci si vytvorila, kolegyne ťa vystískajú ... :)))) Dani, ahoj L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Όμορφη ιδέα,το σακουλάκι για τα βότανα.Τα δικά σου έγιναν υπέροχα!!!Καλή συνέχεια!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, kolegyně byly určitě nadšené.. stíháš toho dost a dost ... já jsem si dnes koupila sáčk.čaj takovou zimní směs .. už se těším na tu vůni ...jsem zmrzlá .. dnes ráno tu bylo 5 st. a prší a prší ..
    Papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielka, vedela som že toho Mikuláša určite vypáraš. Teraz budeš spokojná a nemusíš na to pozerať a vravieť si každý deň, že nie je to dobre. Pekný den prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka,
    si piľná ako včielka :-) Tiež som vedela, že Mikuláš pôjde preč.
    Za vrecká aj s obsahom Ťa kolegyne určite vystískali a tešili sa. Sú krásne. Ešte aj záclony si stihla...
    Aj u vás tak celý deň pršalo? U nás celý deň, tak sme s Kubkom piekli.
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka, ja nechápem koľko energie sa v tebe skrýva...chodíš do roboty a ešte stihneš toľko vecí, ja sa musím červenať keď sa porovnám s tebou...vyšívaš, šiješ, štrikuješ, zaváraš...tvoj deň musí mať viac hodín alebo čo :))) Nech sa ti darí.

    OdpovedaťOdstrániť