štvrtok 14. septembra 2017

Vrecko na materinu dúšku

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Keby lenivosť kvitla, za posledné dni som samý kvet. Nejako si na mňa sadla, ba dobre ma prisadla. Nevyšívam, ani na prechádzku nejdem. Plánujem zariadenie nového bytu, na nete hľadám inšpiráciu, prezerám e-obchody, k tomu škola ........ a je noc :-(

Za tri dni som len dokončila papuče a ušila jedno malé vrecko na materinu dúšku:







medovka a materina dúška vedľa seba, pripravené do novej kuchyne :-)

Čaj bol dnes len rýchlovka. Zoberiem si ho do školy, tam mi bude dobrý. Obsahuje takmer 50% jablčnej dužiny, kvet ibišteka, šípky, škoricu a škoricovú arómu. Podľa mňa by bol lepší bez ibišteka, lebo jeho intenzívna chuť a vôňa dominuje:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

6 komentárov:

  1. Danka,
    veď aj oddýchnuť si treba.
    Zato mňa bolí celý človek, priviezli nám drevo tak so ho ukladala, ale asi najviac ma bolí prst na ruke, pred troma dňami ma poštípali včely (samozrejme, že ja hneď začnem puchnúť)aj som bola na injekciu, dnes pre masť, aby ma to tak nesvrbelo e neopúchalo...
    Vrecká sú nádherné, v novej kuchyni im to určite bude slušať. Aj papučky sa vydarili, ako vždy.
    Ja som si dnes dala zelený čaj vonku, ale u nás je riadna víchrica, neviem, ako u vás.
    Prajem Ti pekný predĺžený víkend, páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani ... vrecúška sú čarovné ... a s lenivosťou sa netráp ... Máš toho teraz veru dosť, treba si aj oddýchnuť ... a prichádzajúca jeseň je takým útlmovým obdobím ... Tiež to cítim ... Maj sa dobre a šetri sa ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, máš připravenou hezkou parádu do kuchyně. Vrecúška se moc líbí. Ty nejsi lenivá, tolik toho stíháš .. dopřej taky tělu odpočinek ... je to důležité. Já také nemám moc ráda ibišek v čaji ... přitom ho přidávají do kdejakého čaje. U nás je zima .. tak si říkám ... Kdepa jsi babí léto? ☼ ☼
    Hezký víkend ti přeji. Papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Your bags are so wonderful, Daniela:) You can't ever be lazy. You need to learn to be lazy from me ...he..he

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sometime we need a rest/break from time to time, no need to feel guilty :)
    Beautiful work on the stitching and finishing of the little bags.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. What lovely bags, Daniela! They are both pretty and useful :) And I like the newest slippers--very cozy looking :)

    I hope you have a relaxing weekend!

    OdpovedaťOdstrániť