utorok 17. októbra 2017

Jesenný vankúšik

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Začnem od konca - s čajom z Lidl som spokojná. Na to, za akú cenu ho predávajú, jeho kvalita je výborná. Myslím si, a Lenka mi to potvrdila, že kukuricu by som mohla variť aj celý deň, neuvarila by som ju tak, aby som jej dodala šťavu, o ktorú prišla pri vysušení. Mala som si ju natrhať v lete a dať do mrazničky, ako píše Danka. No, a k tomu, že som sa nebála odtrhnúť 6 kukuríc - nebála. Kukurica nie je strážená, nebol to žiadny adrenalín. Priznávam sa, viac by ma to pobavilo s kúskom strachu. Mám v sebe niečo, čo by zo mňa za určitých podmienok stvorilo zlodeja, len tie podmienky som nemala :-)))

Nová výšivka je pripravená, dlho som nerozmýšľala:


Konečne som sa dala na šitie. Ušila som prvý jesenný vankúšik:






Zajtra bude aj druhý :-)

Čaj som si urobila k šitiu:


jazmínový s mangom


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

13 komentárov:

  1. This autumn stitching is beautiful! I love the colours.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šikovná si Danielka, ten vankúšik je peknučký...má krásne farby...teším sa na vlastne už dnešný :), pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je veselé. Mi to pripomenulo, keď som ako cca 6-ročná nazbierala s kamarátmi trošku hrachu na štátnom pozemku. Nás aj chytil starý mrzutý strážnik, aj VB zavolal. Tak spísali naše mená a keď som prišla vystrašená domov, tak otec sa ma pobavene pýtal, že prečo som ten hrach aapoň nepriniesla, keď už v registri mám zápis. ;) Mama len zalomila rukami nad nami.:) (Samozrejme, VB nás len ako malé deti výchovne postrašila.) Veveričky sú milé...rada by som aj nejaké ozajstné dcérke ukázala...ale tu na Dolniakoch asi nenájdeme. Milý dník. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Liebe Daniela,
    das kleine Kisselchen ist entzückend. Liebe Grüße von Carmen

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vankúšik je veľmi pekný,dokonale zladené farby. Máš dobrý vkus a šikovné ruky, Danka.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný polštářek, myslím, že pěkně prozáří nově vznikající šicí koutek :-) Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka,
    mini vankúšik je peknučký, vitaj v klube :-) Teším sa na ten dnešný.
    Ten čajík vyskúšam, keď píšeš, že sa dá... Ja som si dnes kúpila bio zelený čaj Sencha, ale vreckový, sypaný nemali.
    Pekný dník, pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Очаровательные вышивки! Белочки прелесть! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Your ornament finish looks great, love those cute squirrels!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jéé veverky,my je milujem ♥..Jsem asi poslední na světě,kdo dnes objevil i Tvůj druhý blog, se picnu :-)...Krásný den!+++

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dani, veverkový polštářek je moc pěkný. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ten sa ti naozaj vydaril ... V krásnej jesennej farbe ... Teším sa na dnešný ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dein kleines Herbst-Kissen sieht wunderschön aus.

    OdpovedaťOdstrániť