pondelok 23. októbra 2017

Tekvičky od Mirky

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Som pripravená na novú výšivku. Tento raz mi stačí jedna ihla a jedna bavlnka:



Pred nedávnom som dostala krásny darček od Mirky. Len tak, bez nejakého dôvodu. To potom darček teší ešte viac :-)

A mňa darček potešil veľmi, veľmi. Hneď som si ho vedela predstaviť pri mojich výšivkách. Len na tie som si musela počkať :-)

Dostala som tri handrové tekvičky rôznych rozmerov:

Mirka, moooooc ďakujem!





Tu už zladené s mojimi výšivkami:



aj vám sa tekvičky páčia?


Dnešný čaj je uvarený tesne pred piatou, ale pila som ho o pol hodinu neskôr:





von už takmer tma, dážď, žltá na rozveselenie:-)

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

12 komentárov:

  1. Áno, Danielka, veľmi sa mi páčia tekvičky, aj to ako si to pekne celé nadekorovala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielka, krásne tekvičky! Je to také veľmi milé keď človek dostane darček len tak a hlavne aj od cudzieho človeka..., pa Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lovely seasonal decorations...I have finally managed to get mine out at the weekend.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tekvičky sú nádherné, pekne ladia s Tvojimi výšivkami.
    A teším sa na novú.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dani, Tvým nádherným výšivkám skládám hlubokou poklonu!!!
    Dýněčky od Mirky jsou moc pěkné . Hezky jsi vše nadekorovala. a ta žlutá konvička je suprová a v tomto počasí rozveselí.
    Dani, měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéj, tak teď vidím, že mi nenaskočilo velké písmenko, omlouvám se , patří Dani.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tekvicky sa pacia aj mne ... v prijemnych jesennych farbach pekne ladia s tvojimi vankusikmi. Aj konvicka mi vycarovala usmev na tvari ... Tesim sa na novu vysivku ... :-)Dani, maj sa dobre ...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tekvicky sa pacia aj mne ... v prijemnych jesennych farbach pekne ladia s tvojimi vankusikmi. Aj konvicka mi vycarovala usmev na tvari ... Tesim sa na novu vysivku ... :-)Dani, maj sa dobre ...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Liebe Daniela,
    wie hübsch du dekoriert hast, so wunderschöne Kübisse aus Stoff und auch dein neues Kissen, toll!!!!
    Liebe Grüße, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Som zvedavá čo nové vytvoríš....pekné jesenné dekorácie si vytvorila s tými nádhernými tekvičkami, veľmi sa mi to páči...verím, že darček ťa veľmi potešil.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pekny vecer. Velmi sa tesim, ze som Vam spravila radost. Myslim, ze ta najmensia je aj z rovnakej latky aku mate na vankusiku 😊

    OdpovedaťOdstrániť