nedeľa 22. októbra 2017

Vankúš č. 30

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Dokončila som šípky:




Nedeľa sa nevydarila. Počasie bolo sychravé, každú chvíľu aj pršalo, smutný jesenný deň. Poobedie som strávila s Janom Husom na RTVS :1 a pri šijacom stroji. Som rada, že práve vankúš č. 30 padol na nádherný jesenný dizajn od Nurdan. Kto ma sleduje pravidelne, vie, že som ho vyšila až na druhý pokus. Vtedy ma sklamala oranžová bavlnka :-(


výhľad z mojej budúcej izby,
lístie zo stromov je už takmer preč



❤️od Nurdan ❤️



Dnešný čaj:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

11 komentárov:

  1. Dani, výšivka s šípky je pěkná. I nový podzimní polštář je skvělý. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,na tie tvoje vankúšiky sa neviem vynadívať. Nádherná práca, precízna a vkusná.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Очень красивые вышивки и коллекция подушек очень нравится!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš nááádherný výhled z okna,trochu jako obraz...A polštářky krásné....Měj se pěkně. Mi.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka,
    vankúšik je krásny, aj tie od Nurdan :-)
    Výhľad z okna máš veru krásny, u nás sa ešte na stromoch drží lístie, ale pomaly už padá...
    Prajem Ti pekný deň,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Your pillow is so beautiful, Daniela :) I have been planning to make cushions and I just don't seem to get out of my comfort zone and do that.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka,
    máš krásne vankúše, aj všetko!
    Nech sa Ti darí!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I really like your latest autumn cross stitch finishes.
    Great work too on the pillow, it looks all lovely and made up :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Danka, ja ťa neprestanem nikdy obdivovať ako dokážeš tak rýchlo vytvoriť toľkú krásu, raz-dva výšivka hotová a hneď aj ušiješ vankúšik...ja nie som na vyšívanie až tak zameraná ale dcére to nejako zachutilo. Povyšívala už pár vankúšov len mne sa do šitia akosi nechce. Vždy keď vidím tvoje hotové vankúšiky poviem si, už musím aj ja pošiť ale nakoniec robím vždy niečo iné :))) Nech sa ti stále darí ahoj

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Everything looks so wonderful. I even can not think of how more wonderful this design finish up. Thank you Daniela, your hands are gold♥♥♥

    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť