nedeľa 29. októbra 2017

Vankúš č. 31

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Hodinu k dobru z predchádzajúcej noci z leta do zimy som pretavila do varenia. Už o deviatej som mala všetko hotové a mohli sme vyraziť podľa plánu na cintorín do Istebného. Mám tam všetkých mojich - najskôr ocko, potom brat, za ním maminka, sestrin syn, sestra a vlani jej manžel. Sama to tam nezvládam, vždy ma musí sprevádzať manžel, alebo Lenka.

Deň to bol smutný nielen pre spomienky, ale aj pre počasie. Intenzívny dážď a silný vietor, v jednej ruke prevracajúci sa dáždnik, v druhej ten najväčší dostupný kahanec na hrob, vodou nasiaknutá tráva a zem pod nohami, a hneď bolo po kahanci. Sklo sa rozletelo po kamennej platni hrobu :-(

Dlhšie chcem vyšiť jedno A, dnes som začala a aj skončila:




Po obede sa na malú chvíľku ukázal Choč:



Za dažďa som fotila vankúš č. 31, na dokončenie ktorého mi dnes stačila už len pol hodina:







Urobila som si zelený čaj s goji:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

7 komentárov:

  1. Danka,
    výšivky je krásna, ale vankúš je perfektný, páči sa mi aj Tvoj výber látky. Už aby tu boli Vianoce...Kubík sa už veľmi teší :-)
    To ma mrzí, že sa Ti rozbil kahanec, aj u nás už druhý deň fúka severák a všetko ničí a berie so sebou, dúfam, že to už skončí...
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka, vankúšiku si dala názov č.31...no ja by som mu dala názov: Najkrajší vianočný vankúšik. Krásne zladený, perfektná práca...vlastne ako každá tvoja výšivka. Škoda rozbitého kahanca, ale ber to tak, že črepy prinášajú šťastie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Danka ,krásny vankúš ,vlastne ako všetky ktoré si doteraz spravila...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Love your latest cushion finish!! Those Santas look great!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Даниела, очень красиво все! Особенно подушка новогодняя.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, výšivka se mi moc líbí.. taková romantika ... dnes jsem rozbila starou oblíbenou sklenku.. tak snad nám ty střepy přinesou štěstí .. koukám, že Choč má bílou čepici ... mně se zdá zima dost dlouhá, tak se uklidňuji pomyšlením, že za necelé dva měsíce se už začnou prodlužovat dny .. vankúšik je krásný a hezky ladí... já teď dopila Earl Grey .. je tu čas čajů, tak si je budeme vychutnávat (a ohřívat se).. Papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dani ... ten vankúš je prekrásny ... vieš pekne skombinovať výšivku s látkou ... obdivujem ... :) Aj nová výšivka sa mi páči ... jemná, milá ...
    Cez víkend som bola na hroboch aj ja ... Nemám rada tieto sviatky ... na našich blízkych spomíname predsa stále ... Dušičky beriem ako jeden z komerčných sviatkov ... už je to žiaľ tak ... Dani, pozdravujem ... L.

    OdpovedaťOdstrániť