utorok 21. novembra 2017

Katarínske trhy 2017

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Pýtate sa, čo to pletiem. To zatiaľ nechcem prezradiť, lebo je to len pokus a neviem, ako to skončí. No, nech to skončí ako chce, potom ukážem :-)

Dedko s babkou, celkom sa podobáme :-)



Včera a dnes boli v Dolnom Kubíne Katarínske trhy. To som si nemohla nechať ujsť. A keďže bývajú trhy hneď pri našej škole, stihla som to aj počas voľnej hodiny. Počasie síce nebolo najlepšie, ale poletujúci sneh navodzoval predvianočnú atmosféru:














A tu som neodolala:


Sú to ručne robené šálky, čo kus, to originál. Jedna z nich je už u mňa doma. Večer som si z nej popíjala čaj z materinej dúšky:








Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

6 komentárov:

  1. Danka,
    pekné trhy ste tam u vás mali. A ani sa nedivím, že Ti pribudlo do zbierky nová šálka :-)
    Výšivka je milá.
    U vás snežilo, u nás od skorého rána len prší bez prestania, snáď zajtra to už bude bez dažďa.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lovely stitching, Daniela! Your handmade cup is cute, love the painting on it.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Кого-то мне эти бабка с дедкой напоминают:) начало рождественских ярмарок всегда прекрасно!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bellissimi i nonni! Mi piace il mercato e anche il tuo acquisto.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Danka, je večer a konečne som si sadla a dostala sa k čítaniu...mám toho zanedbaného veru dosť, teším sa na všetky tvoje príspevky...jarmok bol teda poriadny, tú atmosféru mám rada...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Danka, je večer a konečne som si sadla a dostala sa k čítaniu...mám toho zanedbaného veru dosť, teším sa na všetky tvoje príspevky...jarmok bol teda poriadny, tú atmosféru mám rada...

    OdpovedaťOdstrániť