štvrtok 30. novembra 2017

Novembrové spomienky

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Takto to vyzeralo ráno, keď som išla do školy:





Cesta bola neupravená, videla som, ako si to "zlizlo" jedno auto a ostalo v garáde. V správach bolo počuť o podobných udalostiach po celý deň. Zdá sa, že sa to von už upokojilo :-)

Nevyšívam, ale výšiviek mám dnes dosť. Je tu zas koniec mesiaca a moje spomienky:

November 2014:



November 2015:








November 2016:





posledné ročné obdobie

a doteraz nie sú v rámoch :-(



Dnes som mala čaj o hodinu skôr. Len tak som si oddychovala a bez práce mi po rozume chodí len jedenie a pitie :-)


čierny


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

5 komentárov:

  1. Krásne spomienky! Pekný víkend prajem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Za mňa jednoznačne vedie november 2016. Tie srdiečka sú úžasné. Prajem pekný nadchádzajúci víkend. U nás sneh vystriedala poľadovica.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak už nastala zima v plné parádě, mimo město je to nádherné, ve městě se bez sněhu s radostí obejdu. Ta srdíčka jsou fakt krásná. Přeji pěkný víkend ☺☺☺

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, se sněhem to u vás vypadá jak v pohádce, ale cestu autem ti nezávidím .. zavzpomínala jsem si s tebou na krásné výšivky... Paříž - čtvero ročních období - to je kouzlo.. a sobík se tady na mě usmívá. U nás v noci napadl první sníh, ale spíš takový poprašek. Pohodový víkend vám přeji. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka,
    aj u vás je veru krásne "bielo".
    Teším sa z Tvojej galérie, krásne výšivky si vytvorila.
    Ani ja nevyšívam, už týždeň, dostala som silnú chrípku a zápal priedušnice, snáď sa mi skoro polepší... u mňa to prebieha horšie ako zápal pľúc :-( a nemám ani hlas... a iné.
    Snáď aspoň Ty si zdravá, opatruj sa, pá

    OdpovedaťOdstrániť