piatok 24. novembra 2017

Zatiaľ .............

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Posledné dni blog zanedbávam. Ručným prácam sa venujem oveľa menej, ako je u mňa bežné a to znamená, že mi chýba nielen čas, ale aj to, čo by som mohla ukázať :-(

Dnes som si vybrala nový vyšívací projekt:


Nuž, a aby som mohla využiť voľné chvíle na vyšívanie a mala pri tom aj radosť z práce, presťahovala som si pracovný stolík už o poschodie vyššie. Zatiaľ nie na miesto, kde ho budem mať, pretože izba, ktorá bude moja pracovná, slúži zatiaľ manželovi na jeho prácu. Stále niečo čistí, brúsi, natiera, samozrejme, pre mňa :-)

Na stolík som si ušila nový obrus z látky, ktorú som kúpila v lete, aj keď som nevedela, čo z nej bude. Jednoducho, páčila sa mi :-)

Stolík a kreslo dostalo prechodné "bydlisko" v kuchyni. Je v nej ešte voľné miesto, pretože stále čakáme na dva kúsky nábytku. Keď som si všetko pripravila, bol už čas na čaj. A tak dnešný čaj o piatej bude spojený s ukážkou nového obrusu a vyšívacieho kútika:

hodiny stále provizórne :-(
biely čaj Jade Shnee


som spokojná :-)))

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela


6 komentárov:

  1. Danka,
    vyšívací kútik máš super, ja mám vyšívanie a všetko s tým súvisiace v obývačke :-) i keď na poschodí mám svoj kútik v šatníku (je to jedna obrovská miestnosť)...
    Som zvedavá, čo si vyberieš, žeby niečo vianočné?
    Pá, prajem Ti pekný víkend

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Posielam pozdravy a teším sa, že už aj vyšívací kútik sa postupne sťahuje na svoje nové miesto. Som už zvedavá na ďalšiu izbu. Sme ako v rozprávke, kde princezná otvárala tajomné komnaty.:) Nová knižnica krásne lemuje okno. Tak už len budem čakať, kedy ihla s bavlnkovým srdcom vyšije ďalší lásky obrázok.:) páá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ani se nedivím, že sis tu látku koupila, je z ní hezký ubrus. Je fajn, že máš svůj koutek v novém ... krásně se zabydlujete.. jsem zvědavá na novou výšivku i pokojík.. to musí být radost zařizovat svoje království. Bílý čaj jsem nikdy nepila, budu ho muset ozkoušet.
    Hezký víkend k vám domů, Danielko. Papa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni, to je radosti, stále si to děláte doma krásnější a určitě z toho máte oba radost, moc vám to přeji!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Looking forward to see what you embroider.The box with sewing machine is cute!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je to super keď môžeš mať svoj pracovný kútik...ja som rozťahaná stále niekde inde :-)...krásna šáločka...

    OdpovedaťOdstrániť