štvrtok 21. decembra 2017

Myšiak

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nevyšívam, nešijem :-(

Kolegyňa Janka so svojimi malými synmi vytvorili pre nás malý darček. Trocha mi robilo problém uhádnuť, čo to vlastne je, ale keď mi povedala, že to je myšiak, veruže sa mi aj podobá :-)

Myšiak má batôžtek a na ňom želanie: Šťastné a voňavé ......... PF 2018. Milé od chlapcov!



Myšiak dostal miesto vedľa Mačky, snáď ho nezje :-)

A tak som mala o dnešný čaj postarané:





A k čaju chlebík s avokádom. Urobil nám Jurko. Prišiel dnes na obed a tak sa tešíme spolu. Zajtra pribudne Maťko a pozajtra Danka :-)))

avokádo roztlačil vidličkou a pridal len citrónovú šťavu,  neverila by som,
že bez ochutenia soľou a korením bude chlebík taký výborný

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

4 komentáre:

  1. wat a lovely mouse ....
    have a nice evening

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    teším sa s Tebou, že sa deti vracajú domov a opäť vás bude plný dom ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Roztomilý dárek a dvojnásobná radost, že přijedou i děti. Užívejte klidu a rodinné pohody, krásné svátky
    Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oj, to je myšák .. je to milé. Už jsem si říkala, že se asi děti sjíždějí.. pěkně po jednom, ať si to maminka vychutnává postupně ... Danielko, užívejte si krásné dny s nimi.
    Papa

    OdpovedaťOdstrániť