sobota 16. decembra 2017

Vianočné oblátky a môj trapas

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Ešte stále som nezačala s novou výšivkou. Niet času :-(

Došila som nové vrecúško:



Chcela som zmenu a použila som takúto červenú šnúrku. Chyba!
Zadrhávala sa a tak som ju musela vymeniť za obyčajnú.


do vrecúška som dala jabĺčko, pomaranč a pár sladkostí

Vrecúško som pripravila pre detského koledníka, ktorý by nám mal doniesť vianočné oblátky presne tak, ako po iné roky. To sme však nevedeli, že sa zmenil systém a namiesto detí z folklórneho súboru Kukučka budú nosiť oblátky deti z nedeľnej školy. Nik sa nás nebol spýtať, či chceme oblátky aj tento rok. Na to sme našli jednoduché vysvetlenie: chceme každý rok, budeme chcieť aj tento :-)

Až dnes sa manžel dozvedel o zmene organizácie. Nuž a keďže do kostola nechodíme, nikoho nenapadlo, že oblátky budeme chcieť. Zachránila nám ich Alenka. Jej 5-ročný vnuk Oliver mal byť jeden z koledníkov a ona ho mala sprevádzať. Na mieste činu nám dojednala, že z oblátok navyše urobili kôpku aj pre nás :-)

Všetko sa zdá na prvý pohľad v poriadku. Trapas som mala iba ja. Koledníci prišli dvaja a ja som mala vrecúško so sladkosťami iba jedno :-(



Zuzka (7) a Oliver teda dostali iba peniažky a ja som sa po ich odchode pustila do šitia druhého vrecúška, aby som obidvom koledníkom dala niečo na pamiatku na dnešný krásny deň. Obaja boli koledovať po prvý raz v živote :-)

keď už bude rôzna výšivka i obsah, tak nech je rovnaká aspoň látka :-(



Spolu som vrecúška nemohla odfotiť, lebo jedno bolo už na ceste za Oliverom. To druhé manžel zaniesol Zuzke :-)

Bola som pri Lenke a tak som mala dnešný čaj dosť neskoro. Zázvorový s citrónom a medom:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

6 komentárov:

  1. Krásné dárečkové pytlíčky, určitě udělaly radost koledníčkům. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I do like such traditions what you have for children.The bags you sewed are just adorable ♥♥♥ Your home with a number of hand made stuff looks so cozy and invited.

    Have a lovely Sunday dear ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné pytlíčky , určitě udělaly i přes malé zpoždění koledníkům radost. Pěknou neděli!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Danka ,krásne vrecúška ,vidieť ,že ste s mužom super ľudia a ináč krásne bývanie máte ...Mirka

    OdpovedaťOdstrániť