pondelok 11. decembra 2017

Vrecúško na ľubovník

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Ružičky mám vyšité, ale zdá sa, že jednu ešte budem musieť pridať:



Dnes som zas šila. Trocha je to na želanie a trocha moje dotvorenie. A aby vrecúško neostalo prázdne, naplnila som ho bylinkou, ktorú má rada budúca majiteľka :-)

ušila som dve vrecká,
biele je vlastne podšívka



ľubovník bodkovaný som v lete nasušila, teraz nastrihala


dúfam, že sa bude páčiť

Čaj som mala jazmínový:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

9 komentárov:

  1. Danka,
    vrecko sa Ti vydarilo, je také svieže v kombinácii s tou zelenou farbou, verím, že poteší.
    Ľubovník bodkovaný som v lete zbierala aj ja a sušila ho vonku, potom raz prišiel vietor a bylinky boli fuč :-(
    Jazmínový čaj síce nemám rada, ale šálka je krásna.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Deliziose le roselline e bellissimo anche il sacchetto!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Také krásne vrecúško sa určite bude páčiť. A ešte k tomu s vynikajúcou bylinkou. Super darček.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velmi pekne, svieze vrecusko... Na bylinky ako stvorene... Tiez sa mi velmi paci salocka. Dani, maj sa fajn... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful embroidered roses, Daniela! And the bag looks lovely .

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, veselé vrecúško... udělá velkou radost .. růžičky nemají chybu, to vlastně říkám vždycky .. viděla jsem jak máš nazdobené další okno, to mám ráda.. nemám nazdobená okna, ale jinak mi to taky baví.
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dani, pěkný dárečkový pytlíček a ještě dobrá bylinka. Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  8. What a pretty bag, Daniela! I love the bright green fabric and the pretty flowers :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Another pretty bag, the bright fabric complements the stitching beautifully.

    OdpovedaťOdstrániť