pondelok 22. januára 2018

Pri Orave

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Začiatok bol rozpačitý. Nepáčil sa mi a tak som spravila skúšku hneď, aby som sa mohla vrátiť z kratšej cesty :-)


Urobila som ešte dve skúšky s inými odtieňmi farieb:



Rozhodla som sa pre stredný pokus a pustila som sa do toho:



Dnes som mala v škole dlhý deň. Vedela som, že na prechádzku nebudem mať čas. Keď však vyšlo slniečko, využila som voľnú hodinu a vyšla som k rieke Orava. Nechcela som veriť, ako mi tá hodinka ubehla :-)











Čaj som dnes mala presne o piatej, ale s jeho prípravou som si nenarobila veľa práce. Unavená som sa rozhodla pre rýchlovku:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

7 komentárov:

  1. Hope you got the shades of your choice. Lovely pictures!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Πολύ όμορφες εικόνες και φωτογραφίες !!!
    Πολλά χαιρετίσματα !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    krásne zábery si urobila počas prestávky, bodaj by si tak aj mladí krátili svoj voľný čas :-)
    Dnes u nás snežíííí, strašne sa tešíme, konečne budeme s Kubkom odhŕňať sneh :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pri Oreave pekne, pri Orave zdravo ... a práve v takýto krásny slnečný deň ... Dani, pekné fotky ... a výšivka dnes s domčekom ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, moc hezky máte u Oravy ... takto si vyběhnout z práce to je úžasné..
    na výšivce bude asi nějaký krásný domov... my na sluníčko čekáme, máme tu oblevu, takže sníh už není.
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, krásně máte u Oravy .. to je fajn takhle si vyběhnout o přestávce z práce k řece ... na výšivce bude asi nějaký krásný domov..
    My na sluníčko čekáme, i když obleva už nastala a sníh je pryč.
    Mávám do daleka, papa Jarka.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásna prechádzka, určite si sa dobre odreagovala a tak to má byť...ahoj

    OdpovedaťOdstrániť