piatok 20. apríla 2018

Ako mladuchy, celé v bielom :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Pripavila som si všetko na malú, ale na farby bohatú výšivku:



Posledné dni sú také nádherné, že by bola škoda nevyužiť ich na túlanie sa prírodou. Teploty sú pre mňa tak akurát a to je stále bláznivý apríl. Žeby si všetky bláznovstvá vybral už na začiatku?

Tento rok dokonca neplatí ani manželovo tvrdenie, že rozkvitnuté tŕne prinášajú ochladenie. Práve teraz sú u nás tŕne obsypané bielymi kvetmi a cez víkend vraj budú letné teploty. Nuž, tentokrát mu to  nevyšlo :-)
















Aj "moja" stará jabloň so štvornásobným kmeňom už tiež pučí:






Dnes som mala ovocný čaj pred piatou, až potom som išla na dve hodiny do kopcov:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

4 komentáre:

  1. You live in such a pretty part of the world, my dear.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezké fotky! Krásná krajina.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    som zvedavá na novú výšivku :-)
    A krásne je u vás, ten strom so štyrmi pňami je nezvyčajný a krásny.
    Uži si víkend, pá

    OdpovedaťOdstrániť