nedeľa 1. apríla 2018

Včelárka v šijacom stroji :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Marcová úloha z Christmas Ornie SAL dokončená:



Kto chce vidieť aj lícnu stranu, musí si kliknúť na odkaz vyššie :-)

Pribudol mi aj jeden rad štrikovania:




Včera večer som šila:

zas zle zaostrené :-(((






na jednom z dvoch kuchynských okien




Dizajn včelárky je od Nurdan. Kvietkovaná látka je darček od Jarky. Lepšie povedané, je to po jej mamičke, ktorá sa v týchto dňoch dožíva krásnych 89 rokov. Symbolicky som si vybrala práve látku, z ktorej kedysi dávno šila aj ona. Jarkinej mamičke prajem aspoň takto, cez blog, veľa zdravia do ďalších rokov života!!!

Počasie je príšerné. Choč je opäť biely. Aj tu dole chvíľu padal s dažďom aj sneh. Na výlet to nie je. Dnes teda žijem cyklistikou :-)

A k tomu čaj:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

5 komentárov:

  1. Povedené výšivky! Krásné Velikonoce! Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ganz liebe Ostergrüsse sende ich dir , liebe Daniela !! Das Kissen ist zauberhaft !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna včelárka!

    Danka, veselú Veľkú noc!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Congrats on finishing the embroidery! Your cushion looks lovely:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Thank you my dear friend. You are always in my mind and your friendship is so so so precious to me. The cushion is looking wonderful.Thank you,thank you,thank you.

    Big big hugs,

    OdpovedaťOdstrániť