nedeľa 13. mája 2018

Krásna nedeľa

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Príprava na novú výšivku:

 pekné farby, je ich až priveľa na malú výšivku, tak uvidíme, či výsledok bude stáť za to :-)

Od Hanky som dostala štiepky drobných kvietkov. Má ich v okne na chodbe, na medziposchodí obytného domu. Páči sa mi, keď sa obyvatelia starajú nielen o svoj byt, ale aj o spoločné priestory na schodištiach. Pochválila som kvietky a už ich mám doma aj ja:



vo vode by mali pustiť korene a potom ich mám zasadiť

po pravde, moc si nedôverujem, vypestujem niečo? uvidíme :-)

Z prechádzky mám tiež kvietky:



















po daždi je stále mokrá tráva, radšej som išla cestou za dedinu :-)

aj zvieratká si užívajú krásnu nedeľu :-)

A keďže deti doma nemáme, k dnešnému sviatku matiek som si urobila radosť sama:





milujem drobné lúčne kvietky, sú pre mňa nad akékoľvek z kvetinárstva



Čaj na dnes - zelený s malinou a mätou:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

6 komentárov:

  1. jeee, ten hrnek se sovičkama je nádherný, jsem milovnicí sov, už mám doma také několik hrnků....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ano, o společné prostory v domě (schodiště) je třeba se starat, také to dělám. Jenže u nás se "musely" dát kamery. Jinak máš hezké fotky z přírody, aspoň takto si přírody užiji já. Ale člověk si zvykne. Ty jahody vypadají úžasně, ale bohužel, je to někdy klamné. Minulý týden přítel koupil krabičku jahod, dostal na to chuť už v obchodě, celý radostný to donesl, že si dáme. Po otevření bohužel, jsme zjistili, že byly stiženy nějakou plísní, doslova to zapáchalo, přitom to nebylo v té krabičce vidět. No ... vyhodili jsme to. Ale ty tvoje byly určitě výborné a přeji ti to! Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες με τα όμορφα λουλούδια !!!
    Καλή αρχή για το κέντημα !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    teším sa na novú výšivku.
    Treba si urobiť radosť, my kupujeme domáce jahody, u nás už zrejú a s tými v obchode sa to veru nedá porovnať, snáď aj tie Tvoje chutili dobre...
    Krásny kvietok si dostala, nepoznám ho ani ja.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj,Danka,kytička se jmenuje Tořivka(Streptocarpus)mám ji taky doma.
    na internetu se dočteš o ní všechno.dlouho jsem se neozývala....maminka 31.10.2017 zemřela. sestřenice z Istebného nenapsala delší dobu,nevíme vůbec,co se tam děje.má velké starosti,tak není divu....
    z Moravského Slovácka zdraví a samé zdravé a tvořivé dny přeje Helena.

    OdpovedaťOdstrániť