sobota 16. júna 2018

Séria od Nurdan

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Dnes mi pribudlo na výšivke málo, len pár písmen:



Bola som v kopcoch. Celé tri hodiny som strávila v predpoludňajšej prírode. Úžasný relax, odporúčam každému!



tráve sa darí, vyrástla mi po plecia :-)
hrachové pole so žltou ohnicou, v pozadí Vyšnokubínske skalky

klinčeky, moje obľúbené kvietky
ľubovník bodkovaný
a kytička z neho na sušenie :-)
Popoludní som sa konečne pustila do šitia. Dizajn so včielkami mi chýbal do série od Nurdan. Ale už sú všetky tri v kuchyni:

látka je od Jarky, lepšie povedané od jej maminky :-)
pri ozajstných včelách :-)




celá séria hotová, veľmi som spokojná :-)

Čaj na dnes je jasný - čerstvý ľubovník a repík:







Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

6 komentárov:

  1. Είναι πολύ όμορφα τα μαξιλαράκια σου!!!
    Λατρεύω το περπάτημα στην φύση!!!
    Εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná série polštářků, radost se podívat! A ta procházka, to musela být nádhera. Po tomto se mi po přestěhování do města stýská:-(
    Krásnou neděli! Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, výšivky jsou úžasné a moc se hodí do kuchyně. Věřím, že procházka byla krásná v tak klidné přírodě. U nás už je na procházky přes den vedro, tedy aspoň pro mě. Meduňku jsme měli na zahradě, ale asi vymrzla. Měla jsem taky čaj z řepíku, je jeho doba. Krásně svítí jeho žluté tyčky.
    Hezký sobotní den ti přeji. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. You made wonderful works Daniela. I am so sorry for being so late to comment your great efforts. All of them your works are just adorable.

    I am so thankful for your friendship.

    Big hugs to you my sweet friend ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Výšivky jsou parádní záležitost, i tvá vycházka do přírody je potřebná. Hned jsem poznala třezalku = lubovník bodkovaný. Znám ji od své pratety, ta nám vždy třezalku nosila, měla ji na zahrádce. Je to hodně užitečná bylinka, mimo jiné i při poruchách spánku, je dobrá na deprese, při pocitech strachu a úzkosti. Prostě uklidňuje.
    Přeji úspěšný nový týden. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milučké vankúšiky...a ešte aj prechádzky stíhaš, to je dobre.

    OdpovedaťOdstrániť